Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 577 ggr
Akerberg
0

God förmiddag 2009-07-02

God förmiddag!

Hemma o mellanlandar lite mellan jobben. Hua vad jobbigt det är att städa nu! Vid sånt här väder borde man ta det lite lugnare känns det som…

Bara en dag kvar, sen är det semester! =D

Akerberg
0

Ursprungligen av Yuppie:

hej på er connemara-vänner,

efter lite kontorsjobb så fick det bli en godmorgon-hälsning till er, kanhända lite sent.

idag är det tömkörning för yuppie som gäller. nu efter fantastisk värme i två veckor har man nästa vanyt sig att vara sjublöt efter träningspassen, men ännu mera skön är då den kalla duschen efteråt.

på eftermiddagen är det arbete mitt i city, ja sth alltså.

men efter det SEMESTER, härligt och jag och mannen tänkte börja den med en god thai-middag.

ha det gott, hoppas vi ses på riks, tänk jag har bara träffat trevliga connemara-människor.

[AlphLauren]
0

Jag har precis varit i stallet ett par timmar och badat hästen och packat släpet. Om ett par timmar bär det av till ridskolan för dressyrkurs tors-sönd inrikning klassisk dressyr/centrerad ridning med mycket focus på ryttaren!

Ska bli jättekul!!

Akerberg
0

#2 Låter jättenyttigt! Ha så roligt ^^

Lisa-trollet
0

Go kväll

Varmt här o de är ju inte så kul när man är förkyld med täppt näsa. Är dessutom jätte varmt på jobbet nu, 30 grader i köket så de är väl närmare 40 vid steken… blä

cattmedponny
0

Idag har jag inte gjort mycket alls. Mest suttit på fik och badat och sådant.

I morse tog jag en lugn kort tur med Ophela eftersom vi hade hoppträning igår. Det gick jättebra på hoppträningen men gud vad hästarna blev trötta. Vi hade med oss en tre-åring och en fyra-åring. Det var varmt + åka transport + träna. Vi tränade max 30 minuter för sedan var de små hästarna slut men de var jätteduktiga. De vågade sig till och med en vit läskig grind på 40-50 cm till sist… Men läskigt var det!