Odömen från Hölö?
Jag glömde mitt omdöme från ridklassen i Hölö, finns det kvar så man kan få det skickat till sig eller i alla fall mailat vad som står på det?
Självklart betalar jag porto och kuvert och allt om det finns möjlighet?!
Mia

Passar på att fråga om det finns några resultat någonstans?
Visst är det fantastiskt att SCS webmaster måste efterfråga resultaten här på connemara.ifokus. Fast känner jag SCS styrelse rätt ska resultaten vara hemliga för att först redovisas i Connemara Nytt.
nästan lika fantastiska som dig biggan

Varför kontaktar ni inte arrangörerna och frågar? Det brukar jag alltid göra vid hästtävlingar av alla slag. Då får man svar och förklaring direkt varför inte resultaten hunnit publiceras. Sen är det väl självklart att de inte publiceras här! Det här är väl ingen officiell sida för SCS??? Dessutom kan man ju inte utgå från att arrangörerna läser detta forum!

Jag ser inte riktigt var det står att resultaten skulle publiceras här? Lina frågade bara om någon visste om det fanns resultat någonstans. Sen är det väl inte hennes uppgift att jaga resultat till SCS sida… Hon har nog med jobb att sköta uppdateringar mm. Så resultat mm är sånt som borde skickas in så fort det är klart. Blir mycket roligare för alla intresserade också.
~Jag tror på ödet~

#5 Återigen - Kontakta arrangörerna. Det är inte rätt forum att kommentera här när ingen av oss som läser kan fixa varken omdömen eller resultat! Dessutom måste väl SCS ha rutiner för hur resultatraportering går tilll liksom Svenska Ridsportförbundet m.fl. har på sina tävlingar!

#6 Varför ska man få jaga resultat menar du? Fortfarande tycker jag inte att det är webmasterns uppgift att behöva jaga runt efter resultat till SCS sida.
~Jag tror på ödet~

Lustigt! På Shetlandsponny iFokus har vi resultat och bilder från varenda utställning som SSS lokalföreningar ordnar. Denna sida är helt fristående från föreningen, men vi är intresserade av allt som rör vår ras och delar gärna med oss.
Varför skulle det vara fel om Connemarafolket gör likadant?
bramble: resultatet vet jag ju redan, jag var ju med och tävlade. det var mitt omdöme jag var ute efter
och självklart kan jag kontakta arrangörerna om det privat istället om det känns bättre för dig

Eftersom ni medvetet (?) misstolkar det jag skriver och är spydiga tänker jag inte svara mer på denna sida -så fortsätt gärna att gnälla- jag bryr mig inte!
#10 Men är det så konstigt att man undrar varför det, flera veckor efter att en utställning varit, fortfarande inte går att hitta resultat NÅGONSTANS på internet? Och apropå webmasterns stilla undran så tror i alla fall jag mig ha märkt att flera personer som jag upplever som nära sörjande kring Hölö-uställningen åtminstone i perioder verkar vara aktiva här.
Sigrid Åberg
sigridpapottan.blogg.se www.pomonaconnemara.se
Jag kan iaf bara konstatera att det finns andra arrangörer som sköter sin rapportering på ett bättre sätt, t ex har resultaten från Södermanlands hästavelsförenings arrange mang på Ökna den 4/7 redan publicerats.

#10 Vaddå misstolka? Jag har i alla fall bara svarat på det du skrivit.
Sen tycker jag nog inte att någon gnäller heller??? Vi vill ha så mycket info som möjligt om våran ras och vad hästarna har för sig. Vad är det för fel i det?
~Jag tror på ödet~