God morgon 20090707
Idag är det allt lite kyligt inne tom, kan ju bero på att fönstret är öppet. Men skönt med frisk luft! Ser lite halvmulet ut, ute.
Ska iväg till jobbet om några minuter men ska hinna äta frukost först. Så dags att stänga av datorn för dagen nu när det åskar nästan dagligen.
Ha en fin dag allesammans!
~Jag tror på ödet~

Morgon!
Vill inte kalla den god, är lite små trött idag och då skall vi rulla elgigant hela dagen verkar det som. Blä!
Vi fick äntligen hem stängsel materialet igår, så jag roade mig med att sätta ihop 200st plaststolp. De verkade faktiskt bra. Hoppas på att pappa kanske kan ta sig lite tid och kolla med markägaren var staketet skall gå någonstans så jag kan sätta upp det.
Annars är det väl mera städning som ligger på schemat hemma. Hoppas jag får gå och lägga mig tidigare ikväll!
Ha en bra dag!
Morrn!
Spöregn och blåst, kändes inte som om det var värt att kliva ur sängen ens…Så jag sov lite extra länge! Blir väll stugsittande idag om det ska regna på detta viset, inte mycket att göra utomhus i varje fall. Kanske kan börja packa lite smått inför Göteborg och leta rätt på alla grejor som Maggie ska ha. Allting måste med ner nämligen, träns, shampoo, hjälm osv.
Tjing!
Godmorgon, trisst väder, men solen skulle dyka upp frammåt em. Ska gå ner och koka nässlor som jag sedan ska torka, Bonnie har inte haft ett ända fånganfall i sommar (peppar peppar)nässlorna är min bästa vän.
Ska även bege mig mot granngården och innhandla lite kraftfoder och vitaminer som håller på att ta slut. Till kvällen blir det dressyrträning, hårkörning denna vecka då jag är borta i falsterbo hela nästa vecka, mamma ska motionera Bonnie några dagar då sen ska hon få lite tid att sätta muskler också.
sen blir det väl hårdkörning igen då allt kommer på en gång både riksen och ett gäng större dressyrtävlingar ska även klämma in en lokal hopptävling däremellan. träna träna…

Godkväll/natt!
Förmiddagen fick bli pyssel hemma medans regnet vräkte ner. Åkte till stallet på em och red en sväng, hade gräslig träningsvärk sedan gårdagens tur. Blev snabb galopp på banvallen, härligt, hoppas träningsvärken inte är värre i morgon…
Påbörjade ett hagbygge också, fölstona ska få större. Satte de trästolp som behövs och lade ut plaststolp så i morgon ska vi färdigställa.
Godnatt alla!