God Morgon 2009-07-08
God morgon!
Har precis börjat jobba, 10 timmar kvar. 
Pappa och markerade upp var staketet skall stå igår, nu är det "bara" uppsättningen kvar.
Ha en bra dag alla!

God Morgon!
ska göra mej iordning och åka till stallet. Jobbar på ridläger denna vecka. Chance har vilat sen förra fredagen och ska vila fram till den 20onde när han ska sättas igång inför rikset :)

God morgon!
Jg ska snart ta itu med rabarberpajsbakandet.. Sedan ska jag över till mormor en sväng och kolla på Bellans helbror och moster :)
Här är fullt upp, skulle ridit lektion idag men det är inställt… så ska sticka till stallet och rida genom hästen men svårt för jag har ingen inspiration… =/
Godda!
Här skulle det börja packas inför Gbg-resan, men inte fanns det något att packa i inte! Inte minsta ryggsäck hittade jag. Fick snällt cykla till exets päron och låna en stor bag. Så nu ska det väll gå lite bättre tror jag. Måste ju få med mig mycket även om det bara är tre dagar borta. Visningsoutfiten, stallkläder och vanliga kläder. Plus träns, hjälm och hela baletten. Ska bli skitkul att träffa Maggie igen och hennes nya familj. Och att åka på utställning! Det gillar ju jag.
Tjing!
Jag köpte en sadel idag!! En allround! 200kr!
haha hoppas den passar :)

#5, haha, grattis, vart gör man sånna fynd? ;)
#6 Lotta på rimbo ridskola (som nu flyttat till finsta) säljer massa sadlar… :)
Sadeln passade faktiskt bra! Tillräckligt bred. Kommer användas vid dom få tillfällena vi tränar hoppning! Det är ingen sitta-ner-och-dressyra-sadel direkt, regält insutten ridskolesadel ;)
God Natt!
Nu går jag och lägger mig efter en dag full av skjutsningar av min gipsade man hit och dit. Men den innehöll också några stunder i stallet och en långpromenad med min ganska nyinköpta ouppfostrade connemara-5-åring. Det ska bli bättring nu. På grund av mannens skada kommer jag att vara hemma mer än planerat på semestern. Det innebär att jag har ambitionen att göra något med odågan minst en gång om dagen. Kanske mest promenader. Idag blev det alltså dels en kort ridtur (dock inte jag, utan hllw) och sedan på kvällen en långpromenad på mer än en timme.
Godnatt!