God morgon 090713
Ohyggligt tidigt!
Ska åka till Linköpings flygplats nu, 06.15 lyfter planet och strax efter 11 landar vi i Venedig. Sen väntar en veckas kryssning i Medelhavet :)
Hoppas att alla får en bra vecka!

God eftermiddag!
Sitter just och äter en fantastiskt god sallad med fetaost, oliver och annat smask. Sov rätt länge i morse har sedan pysslat lite härhemma, handlat och sedan bär det av till stallet.
Ha det bra alla!

God kväll,
- medelhavskryssning lät ju inte helt fel, är alla andra här på semester också….
regnet drog bort o det är helt plötsligt sommar igen, försökte få mig en ridtur idag, men blev mer eller mindre överfallen av otäcka broms, finns det inget bra insektsspray mot dem, tycker mig provat allt snart o inget hjälper, för många år sedan köpte vi hjorthornsolja o strök på , det är nog det enda som någonsin hjälpt, men finns ju inte att få tag på längre inte ens i Danmark där man kunde köpa det flera år efter det att det slutat säljas i Sverige…
Gokväll från stugan..hemkommen från "galningen" idag bara sprätte han till när en islänning i hage skritta mot honom..pipa halvresa sig o allmänt knasig haha TRäns o kedja! Fast benet är såå fint svalt o osvullet.
Matte på Britney Spears i globen..tur stormatte finns då!
Hoppas nåt på burken d blir väl Montalbano el va han heter..

God kväll!
Skall snart upp och fortsätta med kuverten till "nyinflyttad" det var en väldig massa denna vecka.
Försökte få Kråkan att äta isglass idag, han tyckte nog att det var lite kallt men lite sött och gott var det. Han var ju iaf väldigt nyfiken på vad jag stod och smaskade på.
Ha en god natt!