Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettallmänt
Läst 1078 ggr
liljegren
0

Tömkörning

Jag tänkte bara kolla här om det finns något intresse bland roslagsfolket (självklart även andra, även om det blir en bit att åka) att vara med på en tömkörningskurs?

Datum är inte bestämt, men jag tänkte bara se om det finns intresse.

hllw
0

För mig skulle det kunna vara intressant om det är en 2-dagarskurs alt weekendkurs. Blir för många mil att åka för bara ett träningstillfälle.

Kul initiativ i vilket fall:)

Pelleplutt1
0

Beror på om det blir en vardag eller en helg, hur mkt det kostar, och vem som håller i kursen. Jag är intresserad, men har en bit att åka om man menar att roslagen=NorrtäljeGlad. Vi bor utanför Tierp.

[AlphLauren]
0

Jag är intresserad men kan inte förrän efter riksen varit :)

liljegren
0

Datum har vi ju som sagt inte satt något än.. :)

Som det ser ut nu har jag pratat med Carina Mattson (http://www.norrmalma.se/), men har någon något annat förslag är det också välkommet.

En 2 dagarskurs låter rätt intressant..

pidan89
0

Jag är gärna intresserad, men beror ju självklart på vart :D

RC927
0

Skulle också kunna tänka mig att åka upp till mina gamla hemtrakter,beror så klart på när det är!

liljegren
0

Om vi säger en lördag-söndag i slutet på augusti, hur pass stort är intresset?

pidan89
0

#7 Som sagt, beror på hur långt bort det är..?! Vart ska det hållas?!

liljegren
0

Den kommer nog att vara i norrtäljetrakten då det blir nära för Carina.. Exakt var har jag inte funderat ut än.. förslag? :)

pidan89
0

Norrtälje är lite långt för oss, men ska diskutera saken hemma :D

Elshira
0

Jag bor i roslagen så jag skulle nog vara intresserad beroende på lite vad som kommer att läras ut. Grunderna att få en häst att gå runt runt och vägen dit och användning av de vanligaste hjälperna som inspnningstyglar kan jag redan, så skulle väll vara intresserad v lite mera tipps och tricks ang finjustering och andra lite mer avancerade saker.

Vilken grupp är den tänk för, nybörjarkurs eller~?

Hakuna matata!

hllw
0

Tyvärr upptagen med andra aktiviteter den helgen.