God morgon 2009-07-14
Goförmiddag mulet här i Bro men det blir ljusare o ljusare så solen kanske orkar fram senare.
Ska till stallet o mocka fixa påsar o leda. Sen åker jag upp vid 17 och tar in honom pysslar o sätter på Back on TRack på frammissarna till natten. Han är ju så social så jag tror på uppmärksamhet lite extra.
Sen hem över natten o kolla allt där..tur det är nära den här sommaren!
hej ambo, har tänkt på dig och då.
va bra att ni pysslar med honom lite extra, för det är ju då de behöver lite mera omtanke. när yuppie var överansträngd och stod länge så placerade vi honom med bästa utsikt över vägen och flera familjemedlemmar gick någon gång då och då ner till honom med lite smaskens. han blev så glad över våra små besök att han faktiskt blev alldeles till sig. spec min man var imponerad över hans tålighet att stå i denna lilla hage.
hoppas innerligt på att läkningen går framåt, förstod ju på tidigare inlägg att det kommer att ta lång tid, men han kommer väl att bli helt återställd ?
förstår att du är tacksam för att det inte är så långt, jag är ju så bortskämd eftersom hästarna står på gården, det gör ju det hela så otroligt mycket enklare, ha det gott, hoppas vi ses på riks, hälsning från annki yuppie aran och opal.

God kväll!
Har alla regnat bort i åskskuren?
Har varit riktigt aktiv hemma idag, diskat, dammat och dammsugit mitt rum. Det var en sanitär olägenhet, varför är det så tråkigt att städa?
Vi kommer troligtvis städa och serva på jobbet idag, ännu mer damm. BLÄÄ!
Ha en trevlig kväll!
Jobbat idag, 14-19. Känner mig inte pigg, trött, mår illa och ont i kroppen. Har ätit en liten påse pommes från Donken och druckit en liten cola, thats it idag. Sjukskriven imorgon, får vara hemma och sova och kurera mig.
Björbäck var dökul dock, Maggie var så fin och skrapade ihop 38 p. Sedan ställde vi upp i avkommeklass och där blev det guld istället! Jättekul!
Nu ska jag kolla lite på tv, sedan sängen…
#1 jo enligt vet. ska han bli helt bra.Visst vore d kul att ses!!
Det är mkt bättre leda honom lite mitt på dan när han inte är taggad att gå raka spåret in till box (han kan klockan
) istället är det lite trist just då mitt på dan o då blir det välkommet me ledandet (mkt mkt pigg) efter ett tag blir han mer avspänd o sen betar vi idag beta han typ en halvtimme vid stallet. Beta helt lugnt trots att en tjej flyttar islänningar mellan hagar med hjälp av 4-hjuling..de travar efter o hon kör! Vad säger man om det??
Det där betandet o ledandet gör honom så mkt nöjdare sen i uterutan. Spola fram kallt vatten i slangen som han dricker direkt ur samt duschar av honom nu idag när det gassa på. Vårt bro-stall är så välordnat me morgonhö, förmiddagshö, lunchhö, middagshö o kvällshö! I love it! Asså till dom som ej går i de feta gräshagarna då..
Sen på kvällen som sagt nytt besök. Nu är han så gulllig me mej att han känner igen bilen
verkar det som..gnäggar glatt o är på ett bra humör trots tristessen i övrigt. Det är connemarorna det! han är lite mer min just nu 
Den 23e närmar sig me stormsteg hoppas nu bara det ser bra ut på ultraljudet!!!Gaah!
Vet ej om vi kmr ner till riks, jag vill gärna maja inte så hågad pga ambo men, vi får se! suktar efter er alla connemaravänner 
ser att du/ni jobbar på bra, gör mig glad.
förstår oclså maja, hon är så ung. men säg till henne så här, man blir inte mera lessen att se härliga maror, man glömmer bara ens eget sorgsna hemma för en stund, och killen vill ha glada mattar som puffar på honom, det har han skrivit till mig.
han så också att om ni tittar på andra snyggingar som kommer ni aldrig att tveka på att han är den absolut SNYGGASTE, annki
Ska hälsa matte det!! Tack för supporten