Falsterbo
Hagens Rosmara var 5:a av 8:a deltagare i Hagahill Ponny Grand Prix med 66,14 och vann gjorde ridponnyhingsten Verdi med Lofty Roderic som morfar.

Kul att det går så bra för Verdi! Jag har alltid gillat honom.
~Jag tror på ödet~
jag är i falsterbo hela veckan, bjuder på foton när jag kommer hem.
Blev bilder på hela startfältet i hagahill ponny GP. Rosmara gjorde en jättebra GP idag Verdi likaså som är en klass för sig, vilken trav!!!!
Dags för finalen med kür idag!

Yippie! Verdi vann!!!!!! Mamma Ronaj sträcker på sig i stolthet i sin hage. 25% connemara är det i Verdi, det får vi inte glömma bort!
50 % i vinnaren efter Poetic Justice då samt 100% i trean e Westside Fred - Gloves Duke i hoppningen i torsdags.

Hoppsann, jag ser inte längre än vad näsan räcker, ser nu att det var hoppningen du skrev om. Kul att Poetic Jusitce är inblandad i både dressyren o hoppningen 

#6 Är Poetic Justice morfar till Verdi? Är det inte Lofty Roderic?? Varifrån kommer konstantanlaget isåntfall? Mormors far Urbino hade inget, och Verdis far är väl brun (el mbr), i vilket fall inte skimmel med konstantanlag.
#5 Golden Star och Lexus Justice?

8# Äsch jag så snurrig idag. Självklart är det Lofty Roderic som är morfar, mamma Ronja är också konstantskimmel.
#8 yes