Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etiketttävlingsresultat
Läst 1199 ggr
[Hagalyckan]
0

Falsterbo

Hagens Rosmara var 5:a av 8:a deltagare i Hagahill Ponny Grand Prix med 66,14 och vann gjorde ridponnyhingsten Verdi med Lofty Roderic som morfar.

colleen
0

Kul att det går så bra för Verdi! Jag har alltid gillat honom.

~Jag tror på ödet~

[Heikne]
0

jag är i falsterbo hela veckan, bjuder på foton när jag kommer hem.

Blev bilder på hela startfältet i hagahill ponny GP. Rosmara gjorde en jättebra GP idag Verdi likaså som är en klass för sig, vilken trav!!!!

[Hagalyckan]
0

Dags för finalen med kür idag!

Dyblygiad
0

Yippie! Verdi vann!!!!!! Mamma Ronaj sträcker på sig i stolthet i sin hage. 25% connemara är det i Verdi, det får vi inte glömma bort!

[Hagalyckan]
0

50 % i vinnaren efter Poetic Justice då samt 100% i trean e Westside Fred - Gloves Duke i hoppningen i torsdags.

Dyblygiad
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om det är Verdi du skriver om som vinnare så är det bara 25% då Poetic Justice är morfar.

50% Halvblod
25% Connemara
12,5% Engelskt fullblod
12,5% Welsh

Mamman är e Poetic Justice och u ett halvblodsto.

Pappan är e halvblod o u welsh/fullblod

(bilden, mamma Skee Ronja)

Dyblygiad
0

Hoppsann, jag ser inte längre än vad näsan räcker, ser nu att det var hoppningen du skrev om. Kul att Poetic Jusitce är inblandad i både dressyren o hoppningen Skrattande

GE
0

#6 Är Poetic Justice morfar till Verdi? Är det inte Lofty Roderic?? Varifrån kommer konstantanlaget isåntfall? Mormors far Urbino hade inget, och Verdis far är väl brun (el mbr), i vilket fall inte skimmel med konstantanlag.

#5 Golden Star och Lexus Justice?

Dyblygiad
0

8# Äsch jag så snurrig idag. Självklart är det Lofty Roderic som är morfar, mamma Ronja är också konstantskimmel.

[Hagalyckan]
0

#8 yes