Go Kväll 20090719
Nu har jag semester!!!
Har jobbet både lördag och söndag, samt hela veckan innan det. Och det har varit fullt upp… Så har knappt hunnit sitta vid datorn, försökt hålla koll på vad folk skriver, men hinna med att skriva? Nja, för lite tid.
Nu ska jag stressa vidare, och imorgon blir det en slappardag, innan det är dags att ta itu med massor av saker under de lediga veckoran =)
~Jag tror på ödet~

Gokväll,
har äntligen slutat regna, o jag som tog in hästarna, det har mer eller mindre varit syfall hela dan, tyckte de behövde torka upp lite….
…. o till på köpet fick jag mig en ridtur också, grusvägen är en perfekt dressyr bana när det regnat mycket.
ska se de sista hoppningarna från falsterbo på tv i kväll, hann aldrig åka ner dit år år….

Goddag =)
Äntligen tillgång till lite internet några timmar iaf =)
Håller på att ladda upp bilderna från Björbäck, det är några stycken så det tar sin lilla tid…
Har ridit 17.87 kilometer med Snörpa idag, vi ligger i hårdträning inför distansritt om några veckor
Idag hann jag med mycket i stallet. Så jag kan nöjt sätta mig i soffan.
Vädret var i och för sig inget sommarväder, men ett riktigt arbetsväder. Lite duggigt ibland, men inte kallt. Lagade stängsel, fyllde groparna i vägen med grus, tömde dasset, lagade en bro som kapsejsat p g a det myckna regnandet, flyttade beteshästar, hämtade vattenbaljor och stängselaggregat (man riskerar ju alltid att någon knycker batterier och aggregat ute vid hagarna
), mockade, grävde i gödselstacken… Det är mycket som behöver ordnas när man har gästhästar.