Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 497 ggr
AnnaB
0

God morgon 2009-07-25

allesammans….. tittade in här igår men hann aldrig skriva något, det drog in ett stort åskväder samtidigt så det var bara att stänga ner datorn igen…

Igår var mitt 2 årssto busigt, hon tog sig in i killarnas hage, rullade förmodligen, Linus är ju känd för att hoppa men Denise är tvärtom, kan hon undvika det så…

I varje fall när jag "hittade" dem stod hon där omsvärmad av båda killarna o såg ut att trivas alldeles utmärkt!

Idag ska jag in till Laholm o se på de Nat. dressyrtävlingarna

Ha en bra dag allesammans!

Covergirl
0

Det är väl trevligt med handlingskraftiga hästar ;)

Jag är tämligen trött. Somnade väl framåt 4 imorse och sen upp vid 6.30 för att morgonfodra. Ibland känner jag att jag borde bli pensionär, eller nåt.
Nåja, gårdagkvällen var rätt okej. Inte legendary men okej.
Trots att det var lönehelg var det inte särskilt mkt folk ute och ffa inte så många roliga människor Obestämd

Nu ska jag duscha och sen försöka sova en stund. Vid 11.30 ska jag dra mig tillbaka till stan, dags att lägga sig under nålen igen. Gadd nummer tre och fyra ska på plats idag Skrattande

colleen
0

God dag!

Här ser det ut som om solen försöker titta förbi molnen idag, hoppas den lyckas! Är less på tråkvädret som varit de sista dagarna. På semestern vill man ju ha sol, värme och kunna bada.

Nä, man kanske skulle äta frukost och ta tag i dagen?

~Jag tror på ödet~

yuppie
0

halloj anna, ser att det är en smart killgalen liten dam du köpt. kommer nog att kräva en del efgtertanke vid inridningen.

sommarhej från en proppmätt annki i tungelsta.

[yatzy69]
0

Hellu!

Och vi har för första gången kört Dessy och Fölis i transport. Gick förvånansvärt bra att få på dem, med tanke på att vi aldrig lastat några föl förrut.

Så nu skuttar Fölis förhoppningsvis omkring med sin nya lekkompis i sin nya hage en mil hemifrån.

Vad gör man inte för att fölen ska få leka lite och fostras i flock. Gå här hemma med feta gamla märrar eller leka med en ny tjejkompis i samma ålder? Fast det blev ju tomt på gården här Gråter.