God morgon 20090726
Nu har en semestervecka sprungit förbi. Fort har det gått och det känns inte som jag hunnit med något alls… En vecka kvar, sen tillbaka till jobbet igen.
Ska ner och äta frukost strax och sen gå ut och träna lastning med Lilleman. Därefter blir det nog dressyrpass med Cirren och Loppan får nog gå ikväll.
Imorgon ska bilen in på service. Så då är jag billös.
Lisa och jag bestämde igår att vi åker upp på riksen både lördag och söndag. Ev åker vi upp redan fredag kväll. Vi får se. Hoppas på bra väder =)
~Jag tror på ödet~

Jag hade lite sovmorgon idag, riktigt välbehövligt! Därefter har jag ridit på Chiva, lite halvförsiktigt eftersom de nya gaddarna sitter fint placerade på insidan av fotlederna.
Nu ska jag duscha, fixa matlåda, se lite på simning och sen åka till jobbet. Hoppas på en lugn jobbdag, orkar inte med en massa jäktande och besvärliga kunder!

God kväll
Här händer inte mycket heller, tre hela semesterveckor har sprungit förbi utan att jag märkt det =O Imorgon ska jag jobba, fast jag igentligen har en vecka kvar =( Tisdag med, men sen är jag ledig fram till 3:e augusti.
Lutar åt att jag åker till riksen på söndag, om jag åker alls, känner inte riktigt för att åka dit själv, men två dagar vill jag inte vara borta eftersom jag får lämna tillbaka Snörpa tidigare då… Får fundera på den saken en stund till!
Tänk på att om du åker själv ger det fler möjligheter till nya trevliga kontakter…
Det är nog många som "åker själva"…

#3 Själva åkandet tänkte jag mest på ;) Tycker det är såååå tråkigt att köra bil!

Du får söka resesällskap ;)
Sen är du som sagt välkommen att åka med mig och Lisa, men förstår att du inte vill lämna Snörpa tidigare än nödvändigt. Hade inte jag heller velat om jag hade sommarhäst.
~Jag tror på ödet~
#4 Aha, det kan jag mer förstå, men du får ladda med god musik…
Här har vi haft en ganska hektisk dag med besök på hingstbetet där Masse går. Betet var delvis täckt av vatten efter det blöta sommarvädret.
Så ett besök på Loppis.
Sedan besökt maken på sjukhuset där han fortfarande sitter med omlindad fot.
Sedan hem och fikat.
Så till stallet där hlllw ridit Ferros, Gondor (jag filmade) och China.
Det smakade mycket gott efteråt med Taccos med hemgjorda majspannkakor.
Nu ser vi en boxningsfilm som är riktigt läskig! Boxning är ingen mysig sport
. Men förstås… Jag hade kunnat stänga av?!