God morgon 20090727
Uppe tidigt idag, och inte kunde jag somna igår heller… Så lite mindre sömn än vanligt den här semestern. Men det gör väl att jag somnar gott ikväll istället.
Bilen min ska in på service nu på morgonen så ska snart iväg. Har redan ätit frukost och är påklädd, blev keps på huvudet idag… För igår när jag tänkte duscha och tvätta håret började det åska för fullt ute. Vilket resulterade i en snabb dusch utan hårtvätt.
Solen ser inte ut att vinna dagens match mot molnen, men jag hoppas att den inte ger sig och kommer fram under dagen!
Ha det fint allesammans =)
~Jag tror på ödet~

God morgon!
fortfarande trött och helt slut i kroppen, hade stallet hela helgen jobbigt men pengar är alltid trevligt, gjorde av med istort sett allt jag tjänat igår också när jag beställde kameraväska och minneskort :P (har inte fått pengarna än och det kommer vara mycket mer än det men teoretiskt sett) Chance har gått som en klocka sen i torsdags. <3
Ska snart åka till stallet och ta in honom tills hovslagaren kommer. Nya skor idag. Sen ska vi rida ut en sväng

God morgon,
Började med en ridtur till skogen tidigt o morse, så skönt innan insekterna vaknar…
För övrigt får jag väl kalla det som en semesterdag idag, ska bara ta det lugnt, hade en hektisk vecka förra veckan, å sen var vi ju o såg på tävlingarna i laholm, Ulla Håkansson är "still going strong" hoppas man själv är i den konditionen vid 70 års ålder!
Ha en bra dag !
gomorron från Bromma..ska ut och lunchfordra vid kl 13..först handla mat det ekar tomt i alla kylskåp på olika ställen..rätt råddig sommar hehe.
#2 Ulla H är också så sund me sin hästhantering, hon trimmar GP rörelser ute i naturen, piruetter runt buskarna typ 
Nedräkning till söndag då Maja sadlar på Ambo! Ska damma av en av sadlarna! Bör inte hänt så mkt, han är rund o fin över ryggen. och PIGG. tittig..på allt!

Goddag
Hemma på lunch en snabbis bara, ska strax tillbaka till slitet. Inte så lite skitigt! En 6-rummare dessutom =O 182m2 tror jag den var… Tror inte jag blir klar idag tyvärr
Här är jag precis på väg till grillkväll med alla hyresgästerna mm på Walsäng. Har varit inne nästan hela dagen för att göra potatissalllad, grillsåser, sallader och få med alla grilltillbehör…
Bråttom, bråttom…
hllw har åkt med Fender och ryttare på träning i Tierp.