Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 563 ggr
colleen
0

God morgon 20090728

Jag verkar prenumerera på morgontrådarna just nu. Är det för att det är sommar som fokus blivit så slött?

Idag ska jag in till staden, hämta ut linser, in en sväng till AF och sen ska vi hälsa på farmor som brutit benet. De hade tappat henne när de skulle flytta henne. Så hon bröt lårbenet. Hur tappar man en människa, hon är inte så stor heller.

Sen är det hästarna som ska tas om hand och ikväll blir det nog film med några vänner.

~Jag tror på ödet~

Spader-EliN
0

Godmorgon!

ja inte är det mycket liv här, tråkigt :(

ska åka till stallet och rida strax, sen ska jag och en kompis åka till praktikplatsen hon haft under terminen (hästgymnasium) ich kolla lite på hästarna.

sen blir det hem och städa lite, filmkväll med taco står på schemat ikväll när mina föräldrar åkt till sommarstugan

[Heikne]
0

Godmorgon! ja väldigt lungt här under sommaren.

Jag är ledig idag så det blir en långprommenad samt en hel del stall misstänker jag. Imorgon är det jobb som gäller igen. Ska även träna för min tränare sista gången innan riksen, motståndet är stenhårt i år. Speciellt i ridklasserna. Roligt :)

Ser fram emot att få se bossanova under riksen, är ju sugen på att betäcka bonnie med honom framöver…

ha en trevlig dag!

RC70
0

God morgon!

Jag ska iväg och packa lite grejer och ta en sväng förbi "Lillhästen i Stav" för att kolla in sortimentet ;) jag har bunkrat upp med schampoo och glanssprayer över öronen! Nu fattas bara domesedanet på fredag morgon så ska det nog ordna sig ;)

ANnars ska jag jobba idag , jag jobbar på S10, världens mest avancerade läskedrycksmaskin! Igår körde jag ut all light cola och coca cola zero, så ni som köper 1,5 l Zero och Light de närmaste dagarna kan räkna med att jag TAFFSAT på dem ;)

Covergirl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har inlett dagen med att se på simningarnas försökspass, tyvärr inga strålande svenskresultat.
Ska bara plasta in gaddarna så ska jag sen bege mig ut till stallet. En sväng till Ica blir det därefter för att fylla på förråden lite.

Ikväll ska jag jobba och sen hoppas jag kunna sova i stan inatt. Friidrott på TV ska jag väl klämma in och sen försöka sova tidigt. Försöka alltså Oskyldig

Måste ta tag i lite flyttbestyr också, typ säga upp bostad, säga upp elavtal, ringa olika Skåne-folk om bostad och stallplats, börja packa Chivas grejer inför hennes flytt osv osv. Men det är så otroligt tråkigt allt det där så jag drar mig lite jättemycket…

Akerberg
0

God eftermiddag

Ännu en arbetsdag till ända. o hemma väntade ännu mer, missade lite när jag fixade SCS sida igår, men det är åtgärdat nu hoppas jag…

Har lite mer att fixa med innan jag kan återgå till semesterlugnet i skogen.