Äntligen Hemma!
- det lät visst som ett TV-program.. Min gula fina prinsessa har äntligen anlänt hos mig, det var många turer innan vi nådde så här långt….
Här är hon då, min Denise, 2 år gammal, e. Frederiksminde hazy chance u. Dayana Rose mf Möllans Crazy och mm Jeuness
hästarna på mammas sida känner jag inte till så mycket om , någon som har något att berätta?

Grattis! Väldigt söt!
Mormor Jeuness står på Bastängen utanför Enköping. Är väl rätt gammal vid det här laget, men går/har gått som ridlägerhäst samt varit avelssto där. Har flera avkommor e. Kamillo av Haga och även någon/några? e. Flyinge Artist.
GRATTIS!!!
Vacker liten tjej

Skönt att allt gick bra! Hon ser nöjd ut.
Men, du har ju köpt en häst från Liljegården, det ligger inte långt ifrån där jag bor! Hästen ser fin ut, skönt att allt ordnade sig med resan till slut.
Jättesöt mkt lik Hagens Beauty efter samma pappa..kolla på äppelvikens ridskola www.brk.se 
Fel länk hehe..www.ridskolan.se ska det vara!! titta under Hästar och sen ponnyer!

#1 tack, det var mormor det någon som kan säga något om de andra…
#4 jajemänsan!
efter som jag redan har en efter Chansen kändes det helt rätt. Hade inte ens sett henne i verkligheten när jag bestämde mig

#6 kollade där, du har så rätt så…
Ha varit lugnt bland dem idag, Linus har förstås skrikit en del o försökt visa en sån hingst han är… mitt avelsto Reelina har gjort Denise sällskap i hagen idag, hon beter sig som Denise vore hennes föl, hon är ju en fantastisk mamma men jag tycker Denise skulle vara för vuxen för att uppfatta henne som så…
Grattis till köpet..
Jag har själv köpt Connemara från Liljegården -95 ett köp jag inte ångrat en dag… Liljegårdens Eloise heter hon E.Honey Chief U.Liljegårdens Omega..
Åh vad fin hon är! Liknar Liljegårdens Kaspian, som är min favorithäst där hos Kerstin! :) Fast vet inte om han står kvar hos henne nu.

Tror han är såld…