Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 545 ggr
colleen
0

God dag 20090729

Jag fortsätter med morgontrådarna då, ingen annan som känner sig manad?

Har precis pratat med vet för att boka in UL på Windy, 17 dygn på måndag förhoppningsvis är det en liten där inne.

Solen skiner ute så jag tänker inte sitta inne utan gå ut och försöka få lite bränna i alla fall.

Ha en fin dag! Riksen närmar sig med stormsteg.

~Jag tror på ödet~

Camo2
0

Oj, vi var lika snabba och har två förmiddagstrådar igång!

Solen skiner här också och jag hoppas att det håller i sig till helgen!

Spännade med ultraljudet, hoppas att det gått bra!

liljegren
0

Här ärdet likaså fint väder.. Ska lägga mig i solen och räkna lite.. Sen ska jag åka till stallet och packa ihop alla grejer inför morgondagens hemfärd..

cattmedponny
0

Jag har börjat jobba den här vecka och håller just nu på att utbilda mig. Det känns bra att till sist har fått sommarjobb/extrajobb. Pluggar ju annars men lite extra pengar är ju alltid skönt att få.

Idag blötlade jag betfor och hade havren och mineralerna i samtidigt efterso det bara skulle stå under tiden jag red. Det var första gången jag gav Ophelia den maten och jag undrar om hon är den enda hästen som inte tycker om betfor? Det kanske är mineralerna som hon tyckte var äckliga så jag ska ha dem torra i morgon annars så är hon ju lite knepig…

Sassenach
0

God kväll!

Sitter på jobbet trots semester. Tydligen har någon bestämt sig för att bombhota ICA butiken i Norrtälje och min bil står innanför avspärrningarna. Så jag kommer ingenstans…

Har dock tittat på senaste Harry Potter filmen som får klart godkänt av mig.

Ha en trevlig kväll där ute i mara sverige!

Spader-EliN
0

God kväll!

Dagen började med natt och filmkväll, vi såg film till 3 och sen tog det ett tag att somna, sov väl vid 5 tiden på morgonen…. sov sen till 10. Åkte till stallet vid 3 och red lite grann imorgon är det den sista genomköraren inför rikset :)

Ska sova snart för jag är sjuuuukt trött

colleen
0

# 3 Vi har ett par hästar som inte är särskilt förtjusta i betfor. Oftast lär de sig äta det, men vissa gillar det inte alls. Vårt ena sto är en riktig finsmakare och äter inte lucern ens.

#4 Usch vad jobbigt. Hoppas de häver avspärrningarna snart så du kommer hem.

~Jag tror på ödet~