Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 890 ggr
Akerberg
0

God Morgon 3/8

så var det slut på friden o bara att börja jobba igen, dock med något fördröjd starttid sas, alla mina nycklar är utlånade till vikarien, och jag får inte tillbaka dem förrän vid 9-snåret. Tycker de kunde sagt det innan jag gick upp en timme för tidigt =P

Jobb som sagt, och sen ska jag upp till Snörpa-hästen o rida en sväng (hoppas jag…)

AnnaB
0

Godmorgon alla,

hoppas jag får delarna till släpet idag, till inredningen som Linus demolerade för några veckor sen. semestertider som det är så är det inte lätt att få tag på folk, men Umesläps chef åkte till verkstan själv på sin semester för att få fram delarna till mig, det kallar jag service!

någon ridtur verkar det inte bli i dag, regn o åska har det varit hela natten o det skulle visst fortsätta, blää..

ambo
0

Gokväll. Verkar som det var kul i Norrköping! ja, men vad är väl en bal på slottet när man kan mocka och göra höpåsar?? Eller hur Flört

Idag skrittade Maja dag 2 och det går finfint. Ambo är jättepigg. Nu är vi hemma och lagar mat mm. Hann ner och doppa mej i morse det var rätt kvavt o varmt på landet idag

kicki13
0

Gokväll,

Kom hem klockan 3 i morse efter en mycket trevlig helg på min första RIKS, det smakar mera, så nästa gång måste man försöka få med sig hästar också.

Kallt var det när man kom hem, ingen värme här i norr,  men vi har i alla fall ljusa kvällar och det är underbart. Glad

Denna kommentar har tagits bort.
colleen
0

God kväll!

Är lite less på det mesta idag. Vet skulle kommit hit och UL Windy och Janne idag, men behagade sig inte hit när mamma väl fått tag på henne efter sisådär 4-5 timmar. Sån dålig stil!!! Lite svårt sen att få tag på en vet när det börjar närma sig eftermiddag. Saken var den att hon bestämt redan i fredags att hon inte tänkte åka. Hade det inte varit trevligt att ringa och säga det… Sen sa hon att hon skulle ringa på måndag fm när jag pratade med henne i förra veckan, jag frågade tom 2 gånger för att vi inte skulle missuppfatta varandra.

Håller på att ladda in alla bilder från riks. Är uppe i typ 2000 just nu, och har ett kort kvar. Lär ta evigheter att lägga ut de. Om ni vill se någon speciell så hojta till. Har dock inga alls från dressyren.

~Jag tror på ödet~

Spader-EliN
0

God Kväll!
Idag har vi varit på ullared. Lyssnade på ljudbok på vägen dit och hem. - Upptäckte att det är väldigt jobbigt om man somnar hela tiden xD
Blev endel inhandlat iaf :) inte mycket till hästen dock. - mamma förbjöd mej att titta på schabraken…. Hon lever nog inte under måttot att man inte kan ha för många schabrak…

#7 - Har du något på Chance? :) skulle vara kul att se

RC70
0

God kväll och GRATTIS TILL MIG PÅ MIN 23 ÅRS DAG !

Är precis hemkommen ifrån Juno Rory där Monia är för tillfället. Lugnet har lagt sig efter Monias 32p i utställningsklassen, hennes sista utställning. Det svalnade dock när Monarch fick silver och alla glada kommentarer om honom - tack så jättemycket!

Stort grattis till Rosmara som blev Reserv Bis - JAG SA JU ATT DET SKULLE GÅ BRA !! Flört

Grattis till alla er andra oxå.

Akerberg
0

Grattis Johanna!

annna_3
0

#9 Grattis, och ja du hade rätt, men jag sa ju att hon inte skulle få mer än 40 poäng! Domaren sa att vi var bäst när det gäller så jag blev väldigt överraskad :) Rosmara gillade verkligen att visa upp sig och det lönade sig tydligen :D Toppenhelg blev det för vår del!

Spader-EliN
0

#11 - Grattis :) Såg inte utställningen men såg när ni värmde upp till dressyren på fredagen - Hon såg superfin ut verkligen! Tänk om chance kunde gå så… Fasst han har ju 10 år på sig att bli så fin :P han är ju bara bebis om man jämför

[AlphLauren]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#11 Jag har jättefina bilder på er från dressyren och prisutdelningen… Rosmara lipar och verkar tycka "äsch det var väl inget" när rosetten sätts på plats haha

annna_3
0

#12 - Det tog ju ett antal år att ta henne dit hon är idag, men visst är hon kanonfin! Den gamla tanten kan om hon vill ;)

#13 - Bilden var ju klockren, haha! Du får jättegärna skicka bilder, vore jättekul! Om du vill ha betalt ska du självklart få det :)

[AlphLauren]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#14 får jag din mailadress kan jag skicka orginalstorlek till dig :) Vill inte ha betalt då jag bara är amatör som håller på och leker och lär mig inställningarna på kameran, vissa bilder blir då "sådär" ;)

annna_3
0

#15 - Jag tror det är bättre att skicka bilderna till min mammas adress, för bilderna får så dålig kvalité på hotmail :) annette.valinge@home.se. Jag tycker bilderna ser jättefina ut ;)