Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 673 ggr
Akerberg
0

Goddag 4/8

Vår yttertrappa är full av korta bruna hårstrån… HUR kan det komma sig?! ehrm… Jag har borstat av Snörpas schabrak som ska tvättas =P Nu snurrar de första två runt där inne iaf, har ett antal till sen.

Segt på jobbet idag, märks att man är ovan!

yuppie
0

hej connemaradiggare,

nu är man hemma igen och vardagspysslet har börjat.

själv klättrar jag på stege och målar om stallet som fått ett stort härligt plåttak, kan glömma nästan vad som helst ute nu utan att väder och vind förstör. mannen är så snäll mot mig, trots att man är en tjurskalle och inte vill renovera mer,nu vill man ju bara träna och pyssla med hästarna. men ett bra stall är ju guld värt. ser lite engelskt ut nu med egna halvdörrar till var och en. tyvärr är man ju höjdrädd så jag ser nog rolig ut om man tagit kort på mig, pyjamaströja och sandaler, skiter i att rödfärgen hamnar här och där.

så himla kul att se alla olika soters connemaror och träffa likasinnade under helgen, detär ju inte jag bortskämd med, sommarhej från annki, yuppie, aran och opal

colleen
0

Go kväll!

Idag är Janne och Windy UL och båda är dräktiga! Så bara Beauty kvar. Hoppas den här brunsten är som den ska nu bara. Laddade in alla bilder igår, det blev några stycken. Ska försöka lägga upp på nätet nu också. Lär väl dock ta sin tid…

Näpp, annat att göra nu.

~Jag tror på ödet~

Akerberg
0

#2 Grattis vad skoj!