God förmiddag 5/8
Det var väldigt vad jag får lägga ut morgontrådar! Tror snart jag tagit igen alla jag missat tidigare ;)
Jobb som vanligt, varmt idag!
Ska till Snörpa sen, tänkte rida upp på berget en runda, lugnt tempo, men ändå så hon inte ledsnar på det o somnar… På lördag måste vi vara i form för en tremilare =)
Vad segt det verkar vara på CIF nuförtiden, men man kanske inte ska säga för mycket själv;)
Har varit sjuk i allehanda åkommor de senaste veckorna, jobbat lite och blivit sjuk igen. Nu har jag några lediga dagar, och hoppas kunna börja jobba igen till helgen. Dövarmt och soligt är det, idag blev det havsbad. Lite ofrivilligt dock, lyckades halka sista biten på slippriga klippor. Annars bara lugnt och fint, mesta motionen är till brevlådan och tillbaka.
Vad gör alla andra, nu har väll de flesta börjat jobba igen?

Blev ingen ridtur idag… Jagade hästskrället en timme, och sen gav jag upp
Kom inte närmre än ca 50 meter, och hon satte av i full galopp så fort jag tittade på henne, suck!
Här är varmt som ett h-vete. Var hos ambo maja skritta enligt schema 2 x 20 minuter och det är så tydligt hur mkt nöjdare pålle är med tingens ordning att få mer normalt liv..fast, nu får han gå tebaks till ledandet i 10 dgr pga maja ska resa bort. Men sen from 15e är det tuta på med 1 timme skritt plus travinslag 
Blir rätt tufft leda pålle i detta gassväder men bra motion för undertecknad
Vårt sommarstall är så trevligt och välordnat så nu har jag laddat me kaffe bröd ost mm i kylen.
Den 16e kör vi tillbaks honom till Lovö.
Försöker undvika jobb tills min vägverkschef ringer o undrar över alléerna..

Här har varit sol och fint idag. Typiskt när man jobbar igen. Men, men.
Är helt slut, så jag tänker lägga mig tidigt idag. Ska duscha och laga lite mat först hade jag tänkt mig. Sen blir det nog sängen.
~Jag tror på ödet~