Grattis
till mig som numera äger ett guldbelönat sto.
Är det någon mer som vill skryta lite om helgens framgångar i norrköping?
stort grattis cissi till vackra bonnie från en jätteglad annki, så otroligt glad över yuppies guld, och tack för en jättefin uppstallning i ert stall med lyxbete i härlig hage över helgen. och bara trevliga människor, annki och yuppie
verkligen GRATTIS!!! Det måste du vara SUPERNÖJD med efter helgens utdelning av relativt låga poäng till många hästar!

Jag var publik lö och sö och jag blev imponerad av Matilda Pettersson med sin fina hoppponny Duncan Cuckoo som vann hoppningen för överåriga. Snyggt ridet!
Det var också några tjejer som sprang på väldigt bra och lyckades visa sina ston på bästa sätt. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad de hette, men de fick bra poäng.
#0 och #1 GRattis!!!
#1 jag har bild på yuppie och zinzano på pixbox (sök användare seabaz). Och så två jättefina bilder på er som jag kan skicka i orginalstorlek om jag får din mail :)

#0 Nej va roligt med Guld :) Ni hade väl en bra tävling hela meetinget igenom?
#6 Ja det hade vi. Lördagen kändes dock inte hundra. Bonnie var jättefin i grupp i ridklassen och gick på bra med hela kroppen dock blev hon lite ovillig i den enskilda programmet, i working hunter hoppade hon superfint men likadant där blev den enskilda uppvisningen dålig.
Båda dressyrklasserna på fredagen kändes kanon, Bonnie var superfin men matte glömde ju vägen och missbedömde den ökade skritten så vi fick ett taktinslag utöver det gjorde vi två toppenrundor.
måste bara skriva en rad här till zinsanos matte, vilken rar tjej som tar sig tid att fota andras hästar, i det här fallet min yuppie. betyder jättemycket för en klantskalle som mig till fotograf. dina fina kort ska bli stora. kan jag göra nåt för dig nån gång så säg till, STORT TACK ALPHLAUREN, från annki och yuppie
#1 grattis till dig och yuppi också.
(roligt med så glada och trevliga människor som du)
#10 Snyggggt! Kanonbild! Tror att vår Ambo kmr bli lik Yuppie, sådär gulligt fräknig 
#10 den bilder var underbar

Grattis! Haha.. jag vill också skryta lite.. :D Julia hamnade tvåa i sin stoklass och vann veteranklassen, vilket jag är enormt nöjd med, även om jag tyckte det kunde bli en guldbelöning till henne med.. Men jag vet ju att hon är diplomerad redan, så egentligen kanske de inte behövts, även om det skulle ha varit roligt.. Okis 3:e placering bland fölen tar jag med en nypa salt, vi tar igen det så småning om :D

Jag måste få vara lite glad över Aramennoc
"Just nu finns det 17185 hästar i databasen,
varav 3255 har bild!
Det vill säga, det finns bild på var 5.28:e häst!"

#18 Bra jobbat Akerberg! 
Stort grattis alla till framgångarna under helgen!

Får tacka alla som skickat in bilder =D Hur roligt som helst när det dimper ner i mailen =D