Goddag! 2009-08-11
får väl starta upp denna tråd…
föresten såg jag på en annan iFokus sida att deras typ godmorgontråd hette Dagens pratbubbla, lät bra tyckte jag…
Idag har pållarna förpassats till friheten, har kört dem till bekanta där de ska gå på bete nu jag jag tar semester på Irland. Reelina trilskas som vanligt när hon ska lastas, men går på efter en stund, Denise var jätteduktig o gick rakt o stod snällt hela resan…
Linus fick åka med cheesen den här gången, något han tydligen var belåten med, inga utbrottsförsök nu inte, han krafsade med hovarna några gånger sen stod han snällt, var som vanligt helt obekymrad av den nya miljön han klev ut i sen, med kor i närheten o allt….

Goddag
Försöker få ihop en tipspromenad till på lördag, men det går trögt!
Hunnit tvätta transportskydden o tävlingschabraket också, annars har det varit ganska lugnt idag.
Varmt ute, men molnigt, solen har inte riktigt orkat fram
känner mig riktigt avundsjuk på er alla som drar till irland. det är väl så att när grejorna ligger långt fram i tiden så är inte suget så stort, men den som väntar får se, och vips är man där och annki blev jättesugen. önskar er alla ett härligt väder, många vackra maror och härligt kall öl. att ni får trevligt, ja det behöver man ju verkligen inte önska er, det har nog alltid connemaradiggare när de träffs,
ps helt synd om mig är det inte, far till rhodos om en och en halv vecka.
hälsningar från annki yuppie, arna och opalen.
#2 du kunde gjort som jag - spontåkt i sista stund
men jag ska skåla med dej såsom abscent friend 
det tackar jag för ambo, hej från annki
Vad härligt med resor!! Avundsjuk jag blir!
Men inte helt synd om mig heller, har ju precis seglat nästan 3 veckor längs norska kusten med ostindiefararen götheborg så jag är nöjd ändå :)
På tal om resor ;)
jag har bokat biljetter till Skåne 21 - 24 Aug för att hjälpa till på 3årstestet !
SEN NI ! BÄR DET AV TILL SKÅNE FOR LIFE !
Jag kan nog inte längta mer !
Jag har jobbat och slitit, till och med haft 15 minuter övertid ;)