Godmorgon 2009-08-12
Godmorgon alla,
så tomt det är utan hästarna hemma, var i stallet i morse o gav katten mat, man är ju van vi att se till pållarna också…. ska i varjefall bort till dem senare idag, Cheesen behöver ridas om han inte ska bli för fet av allt gräs….
Så får man väl börja nerräkningen, 4 dagar till Irland !
-dags att börja besluta sig för vad man ska ta med sig tror jag, senaste prognoserna lovar visst ganska blandat väder…
Ha en bra dag alla!

Godmorgon!
Nu när föräldrarna har börjat jobba känner man sig verkligen arbetslös, förra veckan var det sommarlov, denna veckan är jag arbetslös. Eller jag har ju extrajobb i stallet och om jag har 2 helgdagar i månaden och upprop en dag i veckan så skulle det ge nästan 2000 kr dvs mer än studiebidraget så jag kommer ju klara mej.
#0 Chance går en vecka på bete nu, men till skillnad från Cheese är han svår att få upp i hull. Dom är verkligen olika även fast pappan är samma :P
gomorgon, mulet o regnaktigt här. Heldag med ambofixet och sen klippa håret i stan..
blir bra för både ambo och mej att matte kommer på lördag..då ska han ridas o travas enligt schemat. På söndag kör vi honom till Lovö. igår var han rejält jobbig, hästarna i hagarna var typ galna och drog runt vilket smittade av sig på ambo..repgrimman har jag gömt och nu är det hopptränset och kedja som gäller hehe. Fast han är gullig o kärvänlig mot mej, mkt trevligt!
Börjar väl lite me irlandspackandet o ska växla till lite euro!

Goddag
Snabbjobbat idag med. Har ägnat en stund åt att göra färdigt tipspromenaden till på lördag.
Nu ska jag iväg till Snörpa o rida en sväng, och sen hem o steka fläskkotletter och sen ner till stan o se om jag hittar två glas till
God förmiddag,
här flyttpackas det för fullt. Är ganska upptagen helgerna framöver så det gäller att ligga före i planeringen. Varför har man så mkt saker ? kan någon förklara det ? jag har redan packat 6 lådor och det finns MASSOr kvar ? Har inte ens lagt ner kläder?!?!?
TAR DET ALDRIG SLUT!?
Annars väntar jobb på S10an idag, den ska köra Coca Cola Light fram till mitt i natten och ajg är ombedd att stanna tills den stannar…

#1 Jag tycker nog de verkar som de efter Chancen är lättfödda
….mitt 2 årssto behöver bara se mat för att bli rund

jag väntar på rapport längre fram från er resa, suck.
hälsningar annki