Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 471 ggr
AnnaB
0

Godmorgon 2009-08-12

Godmorgon alla,

så tomt det är utan hästarna hemma, var i stallet i morse o gav katten mat, man är ju van vi att se till pållarna också….   ska i varjefall bort till dem senare idag, Cheesen behöver ridas om han inte ska bli för fet av allt gräs….

Så får man väl börja nerräkningen, 4 dagar till Irland !

-dags att börja besluta sig för vad man ska ta med sig tror jag, senaste prognoserna lovar visst ganska blandat väder…

Ha en bra dag alla!

Spader-EliN
0

Godmorgon!

Nu när föräldrarna har börjat jobba känner man sig verkligen arbetslös, förra veckan var det sommarlov, denna veckan är jag arbetslös. Eller jag har ju extrajobb i stallet och om jag har 2 helgdagar i månaden och upprop en dag i veckan så skulle det ge nästan 2000 kr dvs mer än studiebidraget så jag kommer ju klara mej.

#0 Chance går en vecka på bete nu, men till skillnad från Cheese är han svår att få upp i hull. Dom är verkligen olika även fast pappan är samma :P

ambo
0

gomorgon, mulet o regnaktigt här. Heldag med ambofixet och sen klippa håret i stan..

blir bra för både ambo och mej att matte kommer på lördag..då ska han ridas o travas enligt schemat. På söndag kör vi honom till Lovö. igår var han rejält jobbig, hästarna i hagarna var typ galna och drog runt vilket smittade av sig på ambo..repgrimman har jag gömt och nu är det hopptränset och kedja som gäller hehe. Fast han är gullig o kärvänlig mot mej, mkt trevligt!

Börjar väl lite me irlandspackandet o ska växla till lite euro!

Akerberg
0

Goddag

Snabbjobbat idag med. Har ägnat en stund åt att göra färdigt tipspromenaden till på lördag.

Nu ska jag iväg till Snörpa o rida en sväng, och sen hem o steka fläskkotletter och sen ner till stan o se om jag hittar två glas till

RC70
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag,

här flyttpackas det för fullt. Är ganska upptagen helgerna framöver så det gäller att ligga före i planeringen. Varför har man så mkt saker ? kan någon förklara det ? jag har redan packat 6 lådor och det finns MASSOr kvar ? Har inte ens lagt ner kläder?!?!?

TAR DET ALDRIG SLUT!?

Annars väntar jobb på S10an idag, den ska köra Coca Cola Light fram till mitt i natten och ajg är ombedd att stanna tills den stannar…

AnnaB
0

#1 Jag tycker nog de verkar som de efter Chancen är lättföddaFörvånad….mitt 2 årssto behöver bara se mat för att bli rundFlörtSkrattande

yuppie
0

jag väntar på rapport längre fram från er resa, suck.

hälsningar annki