Go ´kväll 15/8
Hallå, var är ni alla?
Har hållt mig inomhus under dagen , regnet har vräkt ner, var o hälsade på mina blöta hästar i eftermiddags.
O nu ska det vara färdigpackat ( om jag inte lyckats glömma något förtåss…) 8.45 går flyget från kastrup mot den gröna ön och en veckas semester (äntligen) bland dessa underbara hästar…
Ha det bra alla, det ska jag ha!
See you in clifden 
God eftermiddag!
Jag har städat/packat/städat/packat/sålt saker/hämtat en hjäm/varit på IKEA/en sväng på LOVÖ sen hem idag 
I min CV står det, "tycker om att ha många järn i elden…"
OCH!
HURRA! Jag har äntligen BOENDE i Skåne! Underbart, underbart!
Flyttlasset går om 2 veckor !
Bör tilläggas att Monarch idag blir 4 månader gammal :)
Var i Skåne är det
Har bott i Lund i 3 år när jag pluggade
Sista förberedelserna inför resa till Irland. Vi startar 7.30 med bil till Arlanda.
Idag hade vi fint besök på Walsäng. RC 715 var här med hästsökande familj. Det var jättetrevligt att få visa vårt ställe och våra connemaror! Hoppas att de gjorde fint intryck fastän de är lite betesslöa.
Vi var så inne på att vara med på kvalitets uppe i Sundsvall, men så började vi titta på kostnader… Redan innan reskostnader var vi uppe i mer än två tusenlappar per häst! Då har vi ändå vår övernattning gratis eftersom vi både har mina föräldrar och sommarstuga där. Det vill till att man verkligen känner att man vill åka. Först drog vi ner till en häst, men just nu lutar det åt ingen häst. Den med bästa chans verkar inte vara i form…
.
ha det gott på irland alla connemara-älskare.
förstår walsan attt ni kanske struntar i kvaliten.
satt precis med samma tankar för aran i fjol, 45 mil till närmsta ställe, plus övernattning för oss samt en riktigt lång resa för en fyraåring, kan han verkligen visa vad han går för då ?
nej, blev svaret, trots att han är enkel att resa med, men det hjälper ju inte helt och hållet mot att han blir trött av resan.
på plussidan var ju att han gjort allt enligt schema plus inkörning, och att jag fick flera tusen att träna för, låter lite som emil i lönneberga och pottan på huvet, för er som kommer ihåg, ha det gott från annki.
#4 Det blir nog Öllöv !