God Morgon 2009-08-17
Morgon!
Det är inte en god morgon idag, första dagen efter semestern och vädret ser mycket lovande ut. Vill ha mer semester!
Ha en bra dag!
Vill också ha mer semester…. Fast det är ändå skönt med lite rutiner igen. Byxorna blir så konstiga annars….

#1 har dina kläder oxå krympt i garderoben?
Ni ska vara glada som har semester, själv har man bara småledigheter, som inte är betalda. Denna vecka, jobb 6 dagar, ledig 1 dag. Stön….
Igår hade jag dock trevligt, hade improviserad kräftskiva med hyresgästen + dotter. Alla tre i soffan, ett berg med kräftor och en hajdokumentär på tv. Nice! Twist till efterätt, en sån jättepåse från Ålandsbåten. Slut på nolltid…
Idag, jobba och slita, men bara mellan 12-18. Skönt det i varje fall. Kanske ska man gå och lägga sig en stund till innan det är dax att knata iväg.
Morrn!

God kväll god kväll!
Idag är verkligen en god dag. Gick sista dagen på jobbet igår, ledig i veckan och sen drar skolan i gång, så jag ska verkligen njuta av denna vecka!

God kväll
Jobb som vanligt, fick dock ägna en bra stund åt att moppa öl o sopa fimpar i ett trapphus… suck! Folk är inte riktigt rätt vaccinerade!
Sen var jag hos frissan o skulle beställa tid men fick en på direkten, så nu är jag lite mera korthårig igen.
Efter det vidare till hästarna, fick i uppdrag att titta till dem idag. Alla såg ut att må bra. Snörpa o jag tog en promenad i skogen på ca 1 mil, hon var superpigg, hade tänkt att hon skulle få semester snart, men jag tror inte hon vill ha det =P