Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 458 ggr
Sassenach
0

God Morgon 2009-08-17

Morgon!

Det är inte en god morgon idag, första dagen efter semestern och vädret ser mycket lovande ut. Vill ha mer semester!

Ha en bra dag!

[yatzy69]
0

Vill också ha mer semester…. Fast det är ändå skönt med lite rutiner igen. Byxorna blir så konstiga annars….Skrattande

Sassenach
0

#1 har dina kläder oxå krympt i garderoben?Skrattande

MadickenII
0

Ni ska vara glada som har semester, själv har man bara småledigheter, som inte är betalda. Denna vecka, jobb 6 dagar, ledig 1 dag. Stön….

Igår hade jag dock trevligt, hade improviserad kräftskiva med hyresgästen + dotter. Alla tre i soffan, ett berg med kräftor och en hajdokumentär på tv. Nice! Twist till efterätt, en sån jättepåse från Ålandsbåten. Slut på nolltid…

Idag, jobba och slita, men bara mellan 12-18. Skönt det i varje fall. Kanske ska man gå och lägga sig en stund till innan det är dax att knata iväg.

Morrn!

liljegren
0

God kväll god kväll!

Idag är verkligen en god dag. Gick sista dagen på jobbet igår, ledig i veckan och sen drar skolan i gång, så jag ska verkligen njuta av denna vecka!

Akerberg
0

God kväll

Jobb som vanligt, fick dock ägna en bra stund åt att moppa öl o sopa fimpar i ett trapphus… suck! Folk är inte riktigt rätt vaccinerade!

Sen var jag hos frissan o skulle beställa tid men fick en på direkten, så nu är jag lite mera korthårig igen.

Efter det vidare till hästarna, fick i uppdrag att titta till dem idag. Alla såg ut att må bra. Snörpa o jag tog en promenad i skogen på ca 1 mil, hon var superpigg, hade tänkt att hon skulle få semester snart, men jag tror inte hon vill ha det =P