God Morgon 2009-08-19
God morgon!
Tusan har fått vara i resten av huset hela natten, jag fick iaf sova. Men mammas katt fick nog lite mindre sömn.
Hästarna verkar ha hittat en dunge de kan övernatta i så de är nöjda, förutom att de verkar vilja gå hem…
Fortsätter det fina vädret skall jag nog måla när jag kommer hem, annars väntar skiten i stallet.
Ha en bra dag!
Jag var och hoppträna igår på lovisedal, gissa hur kul det var i det härliga vädret ;)
första hopplektionen på 7 år, det var faktiskt kul och vi hade inte värsta vädret hela tiden…
Vi överlevde!

God eftermiddag
Strul på jobbet, inga nycklar som vanligt, men det löste sig rätt fort som tur var, men man blir så irriterad!
Irriterad på Snörpa också… Har jagat henne en timme, suck! Hon springer som en idiot så fort man visar sig, o de andra hänger efter bara för att… så jag får inte tag i någon. Fick iaf tag i henne med hjälp av havrehink, hon gick på den lätta! (Det trodde jag inte riktigt på ärligt talat!) Sen red vi ut och klättrade, det tycker hon är skojjigt! Får se hur det går nästa gång, hon gick nämligen iväg så fort jag släppte ut henne, det brukar inte vara ett gott tecken inför nästa infångande sas…

Dagen idag har varit fylld med "viktigheter" så som inköp av födelsedagspresenter, lite jobb och att på så lite tid som möjligt hinna träffa så många som möjligt..
Straxt ska jag bege mig ut och träna lite med shettisfröken som inte är så pigg på att springa när man går brevid, hon tycker det bekvämare att masa sig fram och rensa vägkanten ;)