Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 507 ggr
Sassenach
0

God Morgon 2009-08-21

Morgon!

Tusan väckte mig i natt, försökte äta upp mig eller iaf mina händer. Hästarna verkade må bra i hagen i morse.

Nu har jag kommit till jobbet och tittat på tryckschemat och kommit fram till att jag vill HEM. Ingen bra dag idag.

Hoppas ni får det bättre!

yuppie
0

god morgon,

jag som trodde vi skulle få regn idag, har en alldeles härlig morgon.

så härlig, att fönstren absolut behöver få sig en omgång. vet inte varför fönsterputs alltid sommer i sista hand hos mig, kanske därför det är lite trixigt med att stå på stegen.

idag ska aran ridas av min tränare, vilken lyx att ha det så. bra ur tvåsynpunkter, jag får se honom under en duktig ryttare, och hon får ju känna samma saker som mig. alltid lättare när hon instruerar i framtiden. 

under eftermiddagen är det jobb i i "stora stada".

yuppie får helt enkelt ta det lugnt tills vi kommer hem från utlandsresan. för jag kan höra honom hacka lite med sin hosta. ingen djup, ingen feber, inget rinn i näsan. mina hästar som går i sin lilla familj endast, har ju aldrig haft nån infektion tidigare. inte spec orolig faktiskt, jag som alltid blir det, om nån är knackig på nåt sätt.

ha det gott i sommar- och connemarasverige, bloggarna från irland är ju snart hemma från sin tripp,

hälsningar från annki yuppie aran och opal

Spader-EliN
0

Godmorgon

igår var det dressyrträning chance gick SÅ bra :) Jag red med en sk ridbåge och ridläraren tyckte jag borde skaffa mej en sån.

Anmält mej till terminens första tävling Lokal dressyr i Hageby 30/8 - Håll tummarna.

Idag ska jag försöka redigera lite bilder från i söndags… inte gjort allt än..

monsterpony
0

God eftermiddag!

Förkylningen i tilltagande. Det lutar åt en mycket lugn helg… 

Ha det!

Akerberg
0

Goddag

Massor med jobb idag så jag kom iväg sent till Snörpa. Har velat från att inte åka dit alls, åka dit o titta till henne, åka dit o rida en kort sväng barbacka eller tömköra och det slutade med att jag sadlade o red lite drygt en mil =P  Vi klarade oss precis undan regnet, det började droppa när vi kommit tillbaka. Nu öser det ner…