Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 526 ggr
AnnaB
0

Godmorgon 23/8

Hemma igen efter en härlig Irlandsvecka!

Tar en slödag idag, måste smälta alla intryck, har hela huvudet o anteckningblock fullt med hästnamn som ska föröka kombineras med fotona….Flört

Ska ta en sväng bort till pållarna också, får väl jämföra nu om de verkligen liknar de maror som Irland har, har under veckan fått rapporter hemifrån att Denise har roat sig med att ta sig över till grannhagen med kor i, hon som inte vågade gå i närheten åt det hållet första dagrna..

Ha en bra dag alla

Kjerulfia
0

En solig och härlig morgon!

Har hittills roat mig med att titta på resultatlistor från lag-SM i fälttävlan, och där finns det flera connemaror med.

walsan
0

Godmorgon!

Ja, det var en trevlig Irlandsresa som ger minnen och nya vänner. Ingen kamera hade vi med oss, den var/är på avigvägarGråter, så nu blir det till att tigga foton av reskompisar…

Solen skiner, vilket inte var så tvärsäkert på västra sidan av Irland. Några droppar fick vi, men ingen blev sur av vare sig regn eller annat!!!Flört

liljegren
0

God dag. även fast dagen inte känns så "god".

Idag bär det av norröver eftersom studierna tar fart igen imorgon.. Motivationen är väl inte på topp och det känns som minst roligt att åka nu, speciellt när jag vet hur lite tid jag komer ha till annat än böckerna…

Covergirl
0

En av de deltagande marorna är Cinna :) Hon och Lina "persade", extra kul eftersom det var debut i P80-klass och bara tredje starten totalt :)

Sassenach
0

God Kväll!

Är på jobbet, det är inte så jätte roligt. Hade hellre varit hemma och målat.

Jag fick iaf stallet urmockat idag, skall försöka skura på onsdag när det enligt prognosen skall vara dåligt väder.

Ha en trevlig kväll!

Spader-EliN
0

God kväll!
Idag har jag varit och ridit chancen efter det var det lite fotografering av honom till vallas hemsida. Han ville inte stå still.. stod mest och skrek på kompisarna som var påväg till hagen..
När jag kom hem har jag fortsatt med bildredigeringen från dressyren… har inte direkt varit snabb med det.. 2 cponnyer gjorda 11 st kvar och sen 22 dponnys..

imorgon är det US möte också så måste planera inför det också.. mycket ska göras xD

monsterpony
0

God kväll!

Förkylningen börjar så smått ge med sig. Har haft några trevliga timmar ute i stallet idag och sen lagade maken en superb söndagsmiddag. 

I morgon blir det ny jobbvecka, men det ska nog fungera det med.

ambo
0

gokväll! ja efter att ha varit hemifrån blev det lite rivstart me ambo-fix, klippa gräs o umgås me lilla mamma..handla och ja datorn kom igång nu ikväll som först..

Akerberg
0

God kväll

Sitter med bilder från utställningen i Tidaholm igår. Måånga bilder blev det! Slänger upp dem här sen när jag är klar =)

Fotat valpar idag med, amerikansk bulldog 5.5 veckor. Hade de små ligisterna hängandes i byxbenen, så det var inte lätt =P