Utställning i Örebro 15/8
Välkommen med din ponny på Öpafs utställning den 15 augusti. Proppar finns att hämta på www.opaf.se
Dagen efter är det ponnytrav på Lindesberg, möjlighet att övernatta där mm och delta båda dagarna!
Intresserad? Se all info på www.opaf.se!

*putt*

*putt*

* **Utställningsträning ** I Karlsdals Gårds Ridhus i Örebro, kommer att hållas lördagen den 11/7 kl.11.00!
Anmäl intresse till Ann-Marie, på annmarie@sehlin.com eller tel 070-3234379
Det kostar 100:-/ekipage, men alla är välkomna att komma och titta och lyssna, det kostar inget!
För medlemmar eller icke medlemmar, för dig som aldrig ställt ut din ponny tidigare eller för dig som bara vill få lite tips och träna din ponny!
Anmäl även om ni kommer utan ponny!
Välkommen!

*putt*

*putt*

Sista anmälan i morgon 15/7!
Dags att anmäla!

Katalogen finn nu att hämta på www.opaf.se
Alla anmälda får den naturligtvis hem i brevlådan också.
Välkomna!

Vad kul att katalogen kommer ut på nätet!
~Jag tror på ödet~

Även i år var det ett härligt shetlandssto som kammade hem BIS titeln på Öpafs utställning.
Det var den svarta skönheten Ivette V.St. Dijkzicht RS 5998 som ägs av Charlotte Johansson, Stuteri Kryddgården.
Hon fick 9-9-8-8-8 & 42p
Jag fottade dom connemarahästarna som var med på utställningen så hade ni någon med, kolla in på min hemsida under kategorin "Arkiv" Albumet med bilderna finns länkat där ^^,
Slänger in en bild på connemarafölet Rolling Cazzian som jag blev störtkär i.

Liten film från en av klasserna från utställningen i Kvinnersta 15 aug 2009 SEgrare var ett Connemara sto

Resultatlista finns nu på www.opaf.se !
#10 Vilken ögonblicksbild!