Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 524 ggr
AnnaB
0

Godmorgon 25/8

Sol o ljumma vindar idag,

ska åka o hämta hem killarna idag från betet, måste komma igång med ridningen igen. För övrigt känner jag mig ganska mör i kroppen idag efter att lassat halm halva gårdagen, men det är skönt nu när allt är på pltas under tak….

Ha en bra dag alla

Sassenach
0

God dag!

Skall städa badkaret som står på betet, det börjar bli lite väl mycket flygmyre lik i vattnet nu.

Sen skall jag in på en hälsoundersökning via jobbet, så det blir 2 timmar övertid idag.. *blä*

Hoppas att inte denna dag blir lika jobbig som gårdagen, inte mycket fika där inte…

Ha en bra dag!

ambo
0

haft ett mock & höpass i stallet, hjälper matte idag då hon varit jättesjuk me hög feber mm. I eftermiddag ska hon rida i alla fall tack o lov ambo är rätt odräglig och idag flög han i luften vid åsynen av ett gäng pangisar som kom lugnt promenerande..

Nu fixa ärenden till en son som flyttar till Uppsala i morrn Gråter men, man får ju tänka att det ska bli roligt där Glad

[Heikne]
0

Gomiddag! Jag har lyst med min frånvaro här, dags att skriva något.. Var på Coldplay konsert i stockholm i helgen, fruktansvärt bra!!!!

har precis kommit hem ifrån min matte c kurs. Ska laga något att äta och försöka hinna med en promenad.. så fint väder idag! Ikväll blir det dressyrträning, ska slipa lite på LA:5 programmet. Bonnie har kännt väldigt bra senaste dagarna så jag har höga förväntningar på träningen.

Spader-EliN
0

God dag!

väldigt slapp dag än så länge. Fick ett sms från posten att boken jag beställt är "påväg till mej" vet inte om den har kommit eller vad de menar..

Senare idag (ca 2h) har vi planeringsmöte och efter det är det hästskötarmöte.

ikväll är det dressyrträning :)

Akerberg
0

Goddag

Massa jobb idag med (som igår o kommande delen av veckan). Hinner inte med något annat känns det som! Igår fick jag låta bli att åka till Snörpa, hann helt enkelt inte, så jag ska åka dit om en liten stund tänkte jag. Ska iallafall rida en liten sväng, får se om det blir något mer denna veckan eller om hon får lite semester.

monsterpony
0

God eftermiddag/kväll.

Full fart på jobbet idag, men jag har varit ganska produktiv tycker jag och kunnat kryssa av en del på listan. Ska försöka pressa en timme till innan jag går hem.

liljegren
0

God kväll!

Då var man tillbaka i skolbänken igen, och det med besked. Visserligen var dagens föreläsningar inte så långa, men när man har grejat med annat en hel sommar kändes de som om en hel vecka passerat innan jag kom innanför dörren till lägenheten igen.

Pelleplutt1
0

Har varit och ultraljudat Julietta i kväll. Domen lyder: fortfarande dräktig och det finns bara en fölis kvar i magen. Nu är det bara att snällt vänta i 9 månader Skrattande

colleen
0

#8 Vad skönt att där bara var en kvar nu.

~Jag tror på ödet~