Godmorgon 090826
Tidigt uppe, mycke idag..jobba me alléer lite på förmiddag, uppstart nu..
Sen köra sonen till Uppsala med bil full av grejor plus cykel. Maja e frisk o får sköta ponny själv idag. Igår när jag hämta i stallet var det jättemysigt me alla tjejer i samma ålder pysslandes runt o höstmörkret utanför.
Höstkänning helt klart.
I morrn återbesök på klinik, vi hoppas på mer upptrappning nu
kan inte bli nåt annat tror jag

God eftermiddag!
Allt väl på jobbet. Har varit relativt produktiv idag med, men vid halv elva-tiden försvann strömmen en timme. Alla irrade omkring i korridorerna utan att kunna göra någonting vettigt eftersom vi alla behövde ström till det ena eller det andra. Inte ens dricka kaffe gick att göra… Man inser hur beroende man är…
Fast lite lustigt var det med alla människor som inte visste vad de skulle hitta på. 

God kväll
Företaget där jag jobbar försöker ta död på mig tror jag.. Har aldrig haft såhär mycket att göra! Tiden räcker ju till, men inte orken.. det är JOBBIGT att städa! Nu strejkar fötterna, de säger att de inte orkar stå mer idag. Snörpa fick vila idag tyvärr, och troligen får hon lite minisemester fram till Lördag då jag har massor att göra på jobbet både torsdag o fredag.
Usch vad jag är gnällig :$

God Natt!
#2 Du predikar för kören, hatar mitt jobb just nu.
Har äntligen hunnit sätta mig lite ner sedan jag började kl 16:00, "lunchen" borträknad.
Ne sov gott alla mara människor!