Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 395 ggr
Akerberg
0

God kväll 27/8

Ingen som haft tid att skriva godmorgontråd på hela dan? ;)

Jag har iallafall inte haft det. Fullt upp med jobb hela dagen. Sen hann jag inte mer än hem förrän jag hoppade i ridkläder o begav mig till hästapållan för Snörpstinensen blev för stor!
Höll på att inte komma dit heller, körde genom stan och sen ut på stora vägen, sen kom jag 100 meter o det var tvärstopp… satte på lokalradion för att se om de sa något om det, men inget. Stod där ca 5 minuter innan jag gjorde en elegant U-sväng (kom inga bilar från andra hållet heller, och min bil vänder på en fem-öring) och körde genom stan igen och åkte genom Bankeryd istället. Tog evigheter i "rusningstrafiken" (Dumt ord…) när alla ska hem från jobbet.

Ridturen var trevlig iallafall. Det är supervarmt (fast på ett skönt sätt) ute (än! o klockan är ju över 9 nu). Hittade en ny väg att gå över berget, hurra! Har många gånger önskat mig en sådan =D (De har avverkat och kört upp en gammal igenvuxen väg som inte synts förut)

Sassenach
0

God kväll!

Lite lugnare på jobbet idag, har hunnit andas lite mellan varven.

Har bokat den första ridlektionen på typ 4 år.. Kråkan och jag skall utbilda oss, hoppas det går som det skall.

Har ca 4 timmar och en kvart kvar att jobba.

Sov gott alla!