God kväll 27/8
Ingen som haft tid att skriva godmorgontråd på hela dan? ;)
Jag har iallafall inte haft det. Fullt upp med jobb hela dagen. Sen hann jag inte mer än hem förrän jag hoppade i ridkläder o begav mig till hästapållan för Snörpstinensen blev för stor!
Höll på att inte komma dit heller, körde genom stan och sen ut på stora vägen, sen kom jag 100 meter o det var tvärstopp… satte på lokalradion för att se om de sa något om det, men inget. Stod där ca 5 minuter innan jag gjorde en elegant U-sväng (kom inga bilar från andra hållet heller, och min bil vänder på en fem-öring) och körde genom stan igen och åkte genom Bankeryd istället. Tog evigheter i "rusningstrafiken" (Dumt ord…) när alla ska hem från jobbet.
Ridturen var trevlig iallafall. Det är supervarmt (fast på ett skönt sätt) ute (än! o klockan är ju över 9 nu). Hittade en ny väg att gå över berget, hurra! Har många gånger önskat mig en sådan =D (De har avverkat och kört upp en gammal igenvuxen väg som inte synts förut)

God kväll!
Lite lugnare på jobbet idag, har hunnit andas lite mellan varven.
Har bokat den första ridlektionen på typ 4 år.. Kråkan och jag skall utbilda oss, hoppas det går som det skall.
Har ca 4 timmar och en kvart kvar att jobba.
Sov gott alla!