God lunch 28/8
Är väl dags för det nu….
Har ridit Cheesen ute på stubben idag, bland alla stora rundbalar med halm, rena "slalombacken" på slät mark, jättebra att träna galoppombyten på, man får så bra framåtbjudning där ute…
Ha en fortsatt bra dag!
god lunch här med..kaffe o mackor (dålig vana) har handlat mat..väntar nu på leverans av ny säng wohoo! den gamla helt slut efter tider av småbarn som hoppat i säng..hm!
planerar in mina alléjobb och det känns bra inför hösten med säker inkomst pust! så man kan leka runt i stallen lite till. Har en allé på tapeten på Gotland, där en connemaravän finns! Lärbro, Hall, norra Gotland. jag var ju där i juni och tittade på maror och allé 
ikväll sover jag gött!
Godkväll!
Stressig vecka med resor till Arlanda, Sigtuna och Katrineholm.
Full fart blir det i helgen också då vi ska lämna häst för besiktning, tävla en i hoppning (bara klubbtävling) och ta Rebecca med föl till avelspremiering/fölmönstring i Jälla Uppsala. Tyvärr var det inga fler connemaror på plats. Var är ni??? Vi tänker också åka med Rebecca till Gräns för att dräktighetsundersöka.

God kväll!
Ääääääääntligen fredag! Helt supertrött efter intensiv arbetsvecka, och det fortsätter på måndag…
Ingen Snörpa idag, var där igår, och mina knän och fötter protesterar så de fick vila idag. Ska upp till henne imorgon istället tänkte jag. Lite omkastning av dagarna, men det har ju ingen betydelse igentligen =)
Min dator är sjukt seg, det är inget roligt att göra något alls när allt tar evigheter, så nu har jag rensat den. Plockat bort nästan på 1000 mb bilder ur Aramennoc-mappen i datorn =O La dem på externa hårddisken istället… Tror faktiskt datorn blev en aningens snabbare efter det =) Ska fortsätta rensa, och även göra en defragmentering imorgon tänkte jag (tyvärr kan den inte gå över natten, för den surrar så högt)