Goddag 29/8
Goddag =)
Började dagen med en lång sovmorgon, och nu kom jag precis hem från stallet. Red från hagen till stallet och tvättade man och svans på henne för hon var supersmutsig och har börjat klia sig lite mot träden, bäst att göra något åt det… Sen red vi tillbaka igen. SUPERPIGG häst, hon höll på att krypa ur skinnet för ingenting =) Ska göra något åt det imorgon, dvs rida ut en ordentligare runda så hon får utlopp för all energi… Har ju knappt hunnit rida alla denna veckan, och det märks direkt på lilla tanten… =P
Goddag!
Fick precis reda på att Monia är dräktig med Juno Rory RC 56 
Beräknad till 18 Juli 2010

Go kväll
Har hämtat hem Trich idag från en kompis. Bilen pajade på vägen dit, som tur va, så pappa fick komma med en annan. Men sen gick de bra. Red russpojkarna oxå.
#1 Va kul:)

Jobbat helg i stallet idag. Tävling imorgon ska bli kul han känns jättefräsh just nu :)
är sjukt trött nu

Goder afton! Fullt upp idag. Först en tur på mamma på stan och inhandlade en jacka. Sen födelsedagslunch för svågern. Skönt att koppla av lite framför datorn nu.
#1 Grattis! Kul. 
# 1 Grattis va skoj! Du kommer ju få fullt upp nästa sommar me en liten till 
Var väldigt länge sedan jag var här inne… Har haft en madrömssommar och kommer snart inte ha ngn häst kvar. Känns helt overkligt från att haft två innan sommaren började till nu- ingen alls
Livet blir inte alltid vad man tänkt sig.
Idag åkte min numera fd medryttarhäst till sin nya ägare. Corona var en trevlig häst att vara medryttare på, hoppas hon får det bra hos sin nya matte.
#1 Vad roligt.
#5 Usch vad tråkigt.
Sen blir det en relativt tidig kväll. Ska vara fälttävlansfunktionär imorgon.
#1 Grattis! ja fullt upp då!
#5 men så tråkigt, vad har hänt?
Vi har varit på Ryttarstadion hela dan, glott på hoppning, Sthlm Horse Game de e väl gamla Ryttarspelen fast mera på nåt vis. 3000 starter på 3 dgr! majas gamla tränare Marcus Westergren vann 1,40 hoppningen enda me 4 fel alla andra hade 8 fel! Svår bana me uthopp o bankar mm. Spännande! en i vårt stall kvalade till elit o får starta svårare klass i morrn, mkt duktigt. Festligt folkligt fullsatt kan man säga i solens sken 

1# Grattis!
5# Så tråkigt.
Vi har tillbringat en underbar dag på Skå ridcenter och lokal hoppning.
Trevliga tävlingar, härlig gräsbana, vackert väder. Allt var bra utom att Camomille inte var så sugen på själva hoppningen. 9 fel i lätt c och uteslutning i lätt B. Som vanligt super på framhoppningen!
Så nu blir det fokus på dressyr framöver! Och hoppträning bara för skojs skull (Camomille tycker att det är jätteskoj med hoppträning).
Go kväll, nu ska jag titta på EMdressyren på TV-
#8 Tack för uppmuntran (och alla andra som skriver!)
Skå! där känner vi folk! Vi tävla där 2007 med nåt retsamt pet minns jag.
Men gud vilken kanal är d?? jag slår genast på burken igen