God morgon 2009-09-02
Redan andra september!
På fredag, alltså 4 Sept så flyttar jag ner till Skåne! Ska hämta ett hyrsläp klockan 7 på morgonen, sen bär det av till stallet och packa in alla grejer sen mot Ängelsbäck. På lördag ska jag hämta en dräktig Önnarps Monia och uttråkad son!
ska bli kul, har inte sett dem på en månad.
På två dagar ska jag köra lite drygt 120 mil.. Skoj!? Jag får som tur är hjälp av Hold Bobbo Bells ägare att hämta mina odjur 
Lycka till och rapportera massor!
Varför flyttar du, har du skrivit o jag missat 

#0 Lycka till med flytten! Hoppas att allt går bra.
Här är det grått och trist. Vaknade tidigt, och det var faktiskt riktigt mysigt att bara ligga och dåsa och lyssna på regnet. Nu måste jag snart samla mig inför dagens undervisningspass.
#1 Jag flyttar till Skåne för att jag trivs så sjukt bra där :) + att det är ungefär 3000 kr billigare i månaden för mig att ha häst där..

Goddag
Städat 22 våningar och två tvättstugor idag. Pust!
Har börjat sortera in lite connemarabilder i album, de har blivit liggande i evigheter…
Ska iväg till Snörpelurp en sväng, får se vad vi hittar på. Känner inte för att rida långt idag, men det finns inga vägar på nära håll =S iallfall inte utan alltför mycket trafik, och tanten är inte speciellt trafiksäker tyvärr…
God kväll
En av våra fyraåringar, Ferros, har nu flyttat till söder om Södertälje till ny ägare. Han åkte redan i lördags, men nu är besiktning mm klart. Det känns lite tomt… Vi tror dock att han kommer att få det jättebra där. Har man uppfödning om än i liten skala, så är det ju det här som det hela på något sätt går ut på.
Nu blev det utryckning! Maken, med två kryckor, vill hämtas från blåsorkesterövning. Då är det bara att hoppa in i bilen!