Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 852 ggr
monsterpony
0

God eftermiddag 090903

God eftermiddag på er!

Har haft en lite lugnare dag idag. Har lyckats klara av lite mindre akut småpyssel. Jag borde kanske ha tagit itu med lite mer tråkiga sysslor, men det är ju en vecka nästa vecka också… Oskyldig Lite mer ska jag väl hinna med i alla fall innan jag måste med tåget.

AnnaB
0

Eftermiddag har det blivit här med…

suttit o sytt resårer på sadelgjordar blää… är det tråkigaste delen av det här arbetet, de tjocka resårer som används ger ett rejält motsånd vill jag lova.

Regnet vräker ner o det blåser, sitter o funderar på om jag ska ta hem damerna från betet nu, de ska ju i varjefall hem till helgen…. får väl kolla väderprognosen…

Akerberg
0

Även här har det blivit eftermiddag.

Jobbat som vanligt, och sen har jag påbörjat en labb också, trots att det igentligen är ett grupparbete, men med tre viljor och tre arbetstider och en häst är det inte lätt att hitta en tid att träffas förutom schemalagd tid =S

RC70
0

God eftermiddag.

laddar inför skåne. var o fixade mina naglar idag, de hade liksom växt ut en bit, inte så snyggt ! Sjukt duktiga är de på ProfessioNAIL. :) ska packa ner lite saker i bilen idag, har varit o shoppat kläder, som vanligt.. hehe.

Saknar mina hästar!!!

ambo
0

Allédag och ambo-vaktdag. Han får gå i paddocken lite när jag mockar med hötuss annars är det fart därinne kan jag säga..nu ska vi ta det liiite lugnt i början!

I morrn kommer matte och rider galningen tack och lov! han kryper ur skinnet snart av energi som vill ut Glad

Pust nu är det Ridsport och kolla tv som gäller här

monsterpony
0

#4 Hur mockar man med hötuss…? Oskyldig Flört

Attans vad det regnar här nu. Hoppas maken kan köra riktigt nära stationen. Annars blir jag blöt…

ambo
0

Skrattande haha bra svenska det blev där..ja men du fattade i alla fall tror jag hehe

RC71
0

Godafton alla! Ett nytt nätverkskort i datorn är på plats! Glad Här är så höstigt som det bara kan bli. Regnar och blåser och är riktigt mörkt redan Rynkar på näsan Var tog denna sommar vägen….?

#5 Det undrar jag också ObestämdSkrattande

walsan
0

#7 Roligt att se att du är tillbaka här!Skrattande

Vi har nyss återkommit från besiktning av fyraåring nr 2. Han är numera också såld! Det känns roligt när uppfödningarna ser ut att hamna riktigt bra.

Jag är helt slut!

#4 Kanske är det därför jag inte heller fattar vad mocka med hötuss är???

walsan
0

SkrattandeSkrattande #4 Äsch, nu förstår jag…

ambo
0

Skrattande den där hötussen får jag nog äta upp som d verkar Skrattande