Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 763 ggr
RC71
0

Godmorgon 5 september

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vaknade tidigt trots planerad sovmorgonRynkar på näsan. Höstigt men uppehåll. Inga vilda planer för dagen, men en hel del står på väntlistan, så det är bara att sätta fart.

Godmorgon

Från

Lotta Glad

AnnaB
0

Godmorgon,

ännu en dag med ruskväder, ska i varjefall ge mig ut o rida, tävling som väntar om 14 dar….

#0 Tycker mig känna igen den borgen, man kanske borde ta itu med o få ordning på alla bilder i kameran från Irland, det är ju passande väder för sådant jobb idag!

Ha en bra dag alla!

Maria-Kavat
0

God förmiddag!

Har redan fått massor gjort, bra när sonen kör upp en på morgonen Glad Ska bli lite trådgårdsarbete i efm. Det ska bort en hel del buskar mm. Bara det är uppehåll, vädret är inte det bästa här.

walsan
0

Har varit funktionär på orienteringstävlingar på f m. Efter det köpte jag en röjsåg som jag nu ska ut och pröva. Länsstyrelsen har varit ute och kollat våra beten. Suck! Förutom lite igenbuskning (0,1 ha i en stor hage!) som jag kan hålla med om, klagade de på att vi har för lite betestryck på några ställen och därför fått renfana!!! Som jag har kämpat mot denna renfana. Inget betestryck i världen hjälper. Hästar gillar inte renfana! Våra vinterhagar släpper vi fram på somrarna, men det gillas väl tydligen inte heller…

Maken säger varje år: - Lägg av med EU-stödet, du får bara hjärtslag.

ambo
0

godafton..varit på lokal dressyr färingsö o kollat, känner en del folk dom startade..

sen en sväng till hööks/horze lite o ut till stallet o lämna av maja. de håller på att trava upp sig mer o mer o på torsdag kan de börja galoppera Skrattande tjoho!!

hämtning senare ikväll då det ej går en enda buss lördag kväll Rynkar på näsan

walsan
0

Bokföring inpå natten. Hoppas det blev bra även om det var efter ett gott restaurangbesök…

Godnatt!

I morgon blir det besök från Fenders nya ägare.