Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 885 ggr
AnnaB
0

God Lunch 1/9 !

Här var det tomt inne… Kanske är det därför det är så härligt sommarväder ute, suttit och sytt på en gammal sadel hela förmiddagen, men nu ska jag ut o njuta av sommarvärmen…

Tjenixen…

Kjerulfia
0

Ett par timmar kvar på jobbet, sen till Granngården och köpa prylar till den kommande foderhästen  Cool

Akerberg
0

Halloj

Jobbat halva dan o hästen halva dan, som vanligt ungefär =)  Hon var pigg o glad som vanligt också, vi var ute i skogen nästan 2 timmar i långsamt tempo. Klättrade en massa, nyttigt för hennes obefintliga överlinje.. (svårt att sätta dit en på en 20-årig travare :S)

Nu ska jag leta fram några bilder från riksen

walsan
0

#1 Har du berättat vilken foderhäst du ska få?

Här har det varit fullt upp på jobbet. Invigningsmiddagar för interna utbildningsprogram på arbetet både i går och idag har gjort att mina goda föresatser att gå åter minst till den vikt jag hade före Irlandsresan fått skjutas på. Börja nytt liv i morgon?Skäms

Vi var i alla fall glada när vi visade Rebecca med föl på avelspremieringen i helgen. "sto av mycket god kvalitet" sa Helena Kättström och gav henne 39 p. Dottern Rohanna fick också fina omdömen och 40 p.

Tidigare söndag morgon ultraljudades Rebecca och visade sig då vara dräktig med Flynn.

ambo
0

# nån av era? Glad 

Grattis till Rebecca o Rohanna de är så fina!

vi börjar alla nya liv i morgon Skrattande

GE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 Stort grattis till såväl poäng som dräktighet. Härligt!!

walsan
0

#4 Nej inte vad jag vet…?

#5 Den Rohannabilden har vi på första sidan på vår hemsida. 

Tackar!

Kjerulfia
1

#3 Foderhästen är en connemara "så klart". Gräns Helgonet Oskyldig.

walsan
0

Trevligt! En liten ung en. På kortet i Aramennoc är han svart som föl. Hur ser han ut nu?

Kjerulfia
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#8 Under ämnet Bete har GE lagt upp en bild på honom från i juni tror jag det är.

Han är mörkt grå och skimmlar av sakta men säkert.

Den här bilden är från i augusti.

walsan
0

Ser ut som en typisk connemara i mina ögon. Fin!!!