Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettallmänt
Läst 930 ggr
RC1282
0

Snopet

Vad tråkigt när man lägger in en bild här och bilden bara plockas bortFörvånad

En förklaring kanske kunde vara på sin plats!

Akerberg
0

Om du syftar på fototävlingen så ska man ha tagit bilden själv, vilket du inte gjort eftersom du är med på den själv (det ser inte ut som att du tagit den med självutlösare heller)

Elshira
0

Jag vet inte vad det är för bild eller hur den såg ut… Men jag har lyckats tagit bilder på mig själv med självutlösare på dressyrbanan och uppställd :D

Hakuna matata!

RC1282
0

Jag lånar min dotters användare med hennes medgivande och förklarar vissa saker eftersom hon inte är hemma.Ja, det är tävlingen hon syftar på.  Kortet är taget av min mig och jag föreslog att min dotter skulle skicka in bilden. Strax därefter får vi se att reglerna är ändrade och bilden är borttagen. Är det ok? Jag är inte intresserad av tävlingen som sådan, men ert handlande är tråkigt och nonchalant. Får man slänga andras bilder så där? Jag trodde forumet var för alla och att man fick visa sina hästar, men tydligen var det inte så.//Lotta

Akerberg
0

Det är alltså din dotter på bilden, och din dotter är användaren RC1282? I så fall får DU ju naturligtvis vara med och tävla med den bilden, om du skaffar dig en egen användare Skrattande

Reglerna är inte ändrade, men vi såg det som en självklarhet att man enbart är med och tävlar med bilder man själv tagit, bara ett förtydligande ditskrivet i efterhand.

Du får gärna visa upp bilden i en annan tråd om du vill, skapa tex en tråd för härliga sommarbilder Glad

RC1282
0

Nej,jag har inga planer på att skaffa mig en egen användare och jag tänker inte vara med i en tävling där ni redan slängt min bild. Den "härliga sommarbilden" behåller vi själva.//Lotta

[AlphLauren]
0

#5 tråkigt, jag vill gärna se bilden :)

klart att det inte är lätt när flera st använder en och samma användarnamn..

RC70
0

Jag tror Lina var lite för snabb.

Akerberg
0

#7 för snabb?  (Dessutom är det inte jag som som håller i tävlingen, det är Elin)

Spader-EliN
0

Förlåt om reglerna blev otydliga. Bilden självklart får vara med och tävla, men användaren måste ha tagit bilden själv.

colleen
0

Kanske kan man göra som på russifokus att pappa, farfar, mamma får tävla med bilden via barn eller barnbarns användare om det klart och tydligt framgår vem som tagit bilden?

~Jag tror på ödet~