Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 480 ggr
Akerberg
0

God Morgon 14/9

Godmorgon

Sitter och väntar på nyckelleverans så jag kan börja jobba. Helt hopplöst när det blir såhär! 

Ska till Snörpa sen, men pga krångel nu på morgonen så får det bli en väldigt kort sväng med henne, ska till skolan sen i eftermiddag

Fint väder idag, solen skiner och himlen är nästan helt blå =D Fast det är kallt ute

AnnaB
0

Godmorgon…

tittar in en sväng i väntan på hovslagaren, dags att verka o sko dem igen, Cheesen var jätteduktig igår o tog av sig ena framskon självObestämdSkrattande

tänkte passa på att mäta unghästarna sen också få sen om de växt något under sommaren….

Ha en bra dag alla!

RC70
0

God morgon!

Jag är på blixtvisit i Sthlm efter att min kille blivit misshandlad med kofot i lördags natt, det började med att idioterna KÖRDE PÅ HONOM sedan matade de slag med en kofot i huvudet på honom. Vilket resulterade i 4 stygn i bakhuvudet och diverse bulor och svullnader !! Så det var bara att åka det. Flög upp igår kväll.

Tillbaka hemma igen senast onsdag.

Akerberg
0

#2 Men hjälp =O Vilka totalt urblåsta idioter det finns =O

monsterpony
0

God morgon!

Känner mig ganska seg efter en intensiv helg och en tidig morgon. Mycket jobb blir det idag också. Puh! Längtar redan efter kvällen så att jag kan gå och lägga mig…

#2 Fy så otäckt! Låter som om han hade tur som kom undan med fyra stygn bara. Hoppas att han inte behöver ha allt för ont allt för länge… Rynkar på näsan

Sassenach
0

God kväll!

#2 Det där lät mycket onödigt!

Här på jobbet är det just nu ganska lugnt.

Badade Kråkans svans idag med kallvatten, det var inte poppis. Han gillar ju iofs inte att bli badad överhuvudtaget så det jämnar nästan ut sig. Skall bada hans man i helgen.

Fick meddelande från en kompis att hennes baby som skulle födas i nov- dec om jag fattat det hela rätt, hade ploppat ut idag… Vad människor har bråttom..Oskyldig

Ha en fortsatt bra kväll!