Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 644 ggr
[AlphLauren]
0

God morgon 15 september!

God morgon, vad väntar er idag?!

Själv ska jag åka till skolan om 40 min för att ha genomgång i "avancerad vadning och lättare livräddning". På eftermiddagen blir det praktiskt. Känns som att detta kan bli både blött och kallt.

Vi gick genom supersimpel vadning på våran fjällvandring med klassen. Då vadade vi upp till knäna brr..

monsterpony
0

God morgon!

Höstens första frost låg i gräset idag, och jag som bara hade shorts att springa i. Brrr! Som tur var hade jag långärmat i alla fall. Och det var gudomligt vackert med dimma och sol, så det var väl värt att bli lite kall om benen för.

Idag blir det nog mest rättning av inlämningsuppgifter och lite undervisningsförberedelser. Det har samlats lite att ta itu med.

Ha en bra dag!

ambo
0

Vacker morgon..ska iväg och inspektera döda ekar i allé med plantskolepersonen..de får ersätta med nya. han bjussar på lunch o jag slipper köra hela vägen Glad ja, han vill väl ha vägverket kvar som kund hehe

nu går ambo ute om dagarna igen, i paddock tjoho! nöjd ponny!

Akerberg
0

Halloj

Kallt om benen här med, men jag hade mössa på huvudet så det jämnade ut sig =P (Ser dock lite bängt ut kan jag tänka mig…)

Sysselsatt mig med att städa under två stora tunga entrémattor bland annat.

Varit och köpt ett batteri med, men det var fel så jag får byta, typiskt! Affären ligger i helt fel ände av stan =/

Sen var jag på passer-korts-expeditionen på skolan för varken jag eller övriga labbgruppen kommer in i fotostudion som vi måste in i i eftermiddag, så jag som hade vägarna förbi när de har öppet (få minutrar per vecka…)  tog med alla kort dit. Nu kommer vi iallfall in i eftermiddag hoppas jag!

Covergirl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag var inte uppe tidigt imorse men har svårt att tro att det varit frost här ;) Nu skiner iaf solen och det gjorde den nog imorse också.

Fixar lunch nu och sen ska jag hälsa på Peia en liten sväng innan jag ska göra mig klar för skola. Bara två timmar idag, seminarieövning.
Efter skolan ska jag föritdsrösta i kyrkovalet samt införskaffa lite mat från Hemköp. (Jag saknar Ica!)

Ikväll blir det lugnt, se lite fler avsnitt av Desperate housewives antar jag. Försöka sova tidigt, börjar redan vid 8 imorgon Förvånad

Sassenach
0

God eftermiddag!

Har städat lite idag och lyssnat på när mamma svurit över datorn.

Kråkan har fått svansen badad igen, med ljummet vatten denna gång, då var det lite behagligare att bli tvättad. Å så kliade jag så skönt oxå…

Här har det varit varmt och gosigt väder hela dagen.

Ha en bra kväll!

AnnaB
0

Gokväll,

har varit sol o 21 grader ute idag……. o jag har varit inne, varit  i Ullared o shoppat, ja lite i varje fall, hittar aldrig något där, men  det är kul o gå o titta, ja,ja köpte några hästsaker förstås (som om jag inte hade tillräckligt)Skäms… Linus fick en ljusblå grimma ´med texten COOL på, passade ju honom perfekt, ett schabrak blev det o några grimskaft, o lite tillFlört