I Nossebro var det med en så väldigt fin Connemarahingst. Minns tyvärr inte namnet, men han har samma far som Janus. Denne var gul och det gick inte att ta miste på att det var en Connemara. Absolut den snyggaste jag någonsin sett
. Han fick höga betyg på exteriören och han hoppade bra också. Resultat kommer väl på SPA:s hemsida så småningom.

Kan det varit Erinmore Golden Marble???
~Jag tror på ödet~

Ja det var Erinmore Golden Marble. Han visades på söndagen, och jag var där på lördagen så jag missade tyvärr honom. Jag såg Fidelie, Born Thunderlight och Lidens Ametist. Vet inte hur det gick för dem, utom att Fidelie iaf måste fått gångartsutmärkelse (hörde hennes första siffror)
Mumma!!! Himla snygg att se på!!
Är ju redan lite kär i hans mamma….träffade henne på kvaliten när hon var med härom året.
Han verkar ha ett bra temperament, var väldigt lugn trots att det var flera andra hästar runt omkring.
Helt klart ett alternativ om han blir godkänd framöver : )
Här kommer reultaten från Nossebro.
Har dubbelkollat dem så att de stämmer ; )
3-årstest:
Born Thunderlight 77777777
Erinmore Golden Marble 99888878
Fidelie 98888889
Lidens Ametist 88877788
Kvaliten:
Pole Position 101087878766777
Poetic Albin 91088777756689
Windys Girl RC 1308 101087988876765

Jag får också gratulera alla duktiga connemaror!
Håller tummarna att det går bra för alla som gått vidare till finalen i Falkenberg.
Jag var i Nossebro och tittade under Söndagen. Bifogar här ett foto på snyggingen Erinmore Golden Marble
som gjorde ett mycket bra treårstest. Tyvärr har jag inga foton på de övriga.
Samma som jag då…. också enda jag tog kort på ( visslar)
.