Godmorgon 21/9
Godmorgon! Fin dag idag, var ute och plockade svamp igår så idag blir det kantareller till frukost!
Jag har lyst med min frånvaro här ett tag. Det har varit mycket annat som tagit upp min tid.
Vi var iväg lördagen den 12:e och skulle rida LA:4 div2 dressyren och Bonnie kändes jättematt och hängig, hade svårt att hålla galoppen och bröt av flera gånger. På söndagen var det dags för dressyrkursen som connemarasällskapet ordnat med men när vi kom till stallet på morgonen fick vi knappt ut Bonnie ur boxen.
Fång igen, hon som klarat sig i två år nu. Det är äntligen på väg åt rätt håll, men hon är långt ifrån frisk. Inga fler tävlingar denna säsong bara en lång höst av återhämtning.

God morgon
#0 Va tråkigt :( såg att du var anmäld till norf, dit ska vi åka och det är ju roligt när det inte bara är halvblod
Har jätteont i foten och jätteont i halsen, inte toppendag med andra ord. Ska upp till stallet vid 3 och ha uppropen insläpp av hästar mockning och kvällsfodring. Innan dess blir det nog inte mycket gjort…
#1 Ja Bonnie skulle ha gått både LA:1 LA:3 på Heda samt på Norf i okt. Har dock blivit tvungen att avanmäla båda vet inte när hon är ridbar igen. Jättetråkigt!

#0 Skönt att höra att Bonnie är på bättringsvägen i alla fall. Fång är ett riktigt elände… 
God eftermiddag på er alla. I morse var det segt att masa sig upp och det sitter i fortfarande känner jag. Ska nog försöka att inte sitta att uggla allt för länge på jobbet och ta en tidig kväll. Som det känns nu bör det inte vara något problem att somna tidigt…