Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 517 ggr
monsterpony
0

God morgon! (090922)

God morgon connemaravänner!

Mulet och grått var det här och till och med lite duggregn. Nåja, sådant är livet…

Inte så mycket planerat på jobbet, så det blir nog hårdkörning på labbet. I morgon blir det betydligt mer inbokat, så det gäller att passa på.

Ha det! Glad

Kjerulfia1
0

Ännu en fantastisk septemberdag!

Hm, har haft lite problem med användarkontot, glömda lösenord etc, så det fick bli ett nytt, inte så olikt det gamla med användarnamn Kjerulfia.

Hoppas att de nybeställda barfota bootsen kommer med posten idag. Detta med storlekar kan man ju bli mer eller mindre knäpp på, men det ska bli intressant att se vad ponnyn tycker om att ha 'skor' på alla fötterna. Det är ju liiite läskigt att gå till en början med.

Akerberg
0

Goddag, idag är det mulet och regnet hänger i luften och ibland ramlar det ner några droppar, men det är ganska varmt ändå.

Håller på att ladda ner föreläsningspdf-er och labbar så jag kan skriva lite anteckningar och läsa igenom och eventuellt påbörja labben, igentligen är det grupparbete, och vi är bara två, men ändå har vi svårt att hitta tider att träffas =O

colleen
0

Go dag!

Förkylning här, eller mest har jag ont i halsen. Snuvan kommer säkert den med, ingen feber dock så ska se om jag orkar med att jobba.

Ruggigt väder är det ute, regnade en massa imorse. Men nu är det uppehåll, blir nog installning till helgen tror jag. Klippa pojkarna då också.

Hade ju tänkt trimma formen på pojkarna men det får väl bli lite till vila för dem nu då =(. Hoppas på att halsontet är borta tills imorgon!

~Jag tror på ödet~

AnnaB
0

god lunch….

regnat hela förmiddagen, men jag har fått lite gjort inne itället, håller som bäst på att få en finsele hel igen….

hoppas det slurar regna till kvällen så jag får en ridtur..

Ha en bra dag alla!