Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikettgod-morgon
Läst 1162 ggr
AnnaB
0

Godmorgon 23/9

Fy vad det blåser idag, det känns verkligen som höst nu, blää!

Ska skjutsa syrrans katt till pensionat idag, hon ska på semester den lyckosten och i eftermiddag ska jag iväg o rida för min tränare, med andra ord blir det fullt upp idag med…

Ha en bra dag alla!

Kjerulfia1
0

Verkar bli en fin dag idag, kanske inte helblå himmel, men ändå.

Tömkörde Helgonet Oskyldig för första gången igår med syrran som hjälp. Det gick jättebra! Han var så duktig.

I stallet charmar han alla inklusive "dressyrtanterna" som tycker han har en jättefin kropp (oj, det där skulle kunna misstolkas i andra sammanhang Skäms).

Är det någon som känner till någon tränare runt Uppsala som kan hjälpa till med tömkörning?

ambo
0

#1 vi har tränat mkt för annika "ankan" skog. Hon håller till i Märsta nånstans o åker runt vet jag. Mkt proffsig person! Kan fixa fram telnr tror jag

Akerberg
0

God förmiddag, hemma o mellanlandar o stoppar lite mellanmål i magen innan nästa jobb. Om det inte tar heeeela dan ska jag till Snörpa sen tänkte jag

monsterpony
0

God förmiddag alla!

Det har varit en intensiv morgon, men nu har det lugnat ner sig en smula. Snart dags att äta lunch dock så att jag hinner iväg till tandläkaren Tyst till 12.10. Sen gäller det att sno sig tillbaka till klockan 13 när ett gäng studenter kommer och sen klockan 14 direkt efter är det möte med en kollega. Puh! Sen borde det lugna ner sig…

Kjerulfia1
0

#2. Det vore ju toppen!

cattmedponny
0

Idag blev min grupp färdig med ett projektarbete så nu är det bara redovisning och den sker i morgon.

Man får lite konstiga perspektiv när man inte kan hitta på så mycket saker. Till exempel så var det riktigt roligt att åka på ett föräldramöte…

Det är synd att Offe är rädd för mina kryckor.. Det hade varit trevligt att i alla fall klappa lite. Hon ska eventuellt gå på lösdrift en stund med några andra ponnyer och det känns som ett bra alternativ. Min gubbe har minst sagt mycket att göra med allt i hemmet, jobb, dotter, hund och häst. Dessutom så klarar jag knappt att sköta mig fast det börjar bli bättre nu..

ambo
0

#1 Hej igen, innan jag vaskat fram nåt nummer så kan du ringa folk på Upplands-Bro RF där hon håller till en del. Tel dit är 08-582 466 35

och deras hemsida är ubrf.se