Morning 090925
Ingen vaken än?
Själv vaknade jag halv fyra. Då var det färdigsovet för min del. Blev sjuk i tisdags och har knappt kunnat lämna sängen, inte orkat titta på tv eller något alls. Bara stirrat på väggen och sovit. Inte alls roligt.
Igår var veterinären här och ultrade Beauty och Janne, men jag orkade inte ens få på mig kläderna, så jag fick ligga här inne och vänta på besked. Glada besked var det i alla fall. Båda dräktiga =). Känns väldigt bra med tanke på att jag gillade alla Clifden barn vi såg i Frankrike.
Jag hoppas på att jag mår lite bättre idag, så jag tänkte kravla ner och äta frukost och kanske, kanske gå ut och få lite frisk luft.
~Jag tror på ödet~
gomorron från ett gråmulet Bromma. Ska försöka göra några knop i datorn med alléfakta i tabellform..
Sen ta hand om spanske pålle.
Undrar över om ngn har samma som jag på webläsaren explorer att connemarasällskapets hemsida brer ut sig över hela skärmen utan ramar osv. är det nåt me hemsidan som e fel? Hittar inga snabblänkar på sidorna eller nåt.

Goder morgon!
Jobbar lite lugnt så här på förmiddagen tills besöket från Skottland behagar masa sig upp och äta frukost och höra av sig. I övrigt laddar jag för Lidingöloppet (15 km) i morgon. Håll tummarna för fint väder.
#0 Krya på dig din stackare. Det låter som en rejäl omgång. 

#1 För mig ser den ut som den ska
Jag kommer precis från stora rean på Charlies häst och hund. Jag var där en stund efter öppning, och det var bilar ÖVERALLT, och man kom nästan inte in i affären =O Jösses….
jag är glad iaf, hittade en hjälm =D Visserligen några hundralappar för dyr, men ändå nedsatt ca 50%, så jag slog till… har värsta konstiga huvudformen och inget passar så det är bäst att passa på… (Troligen därför det fanns så många… ingen annan kan ha dem :o)

God kväll!
Idag har jag trafiktränat Helgonet genom att promenera runt en av åkrarna. Åkern ligger utmed vägen ska jag tillägga. Som sällskap hade vi stallets andra mara Önnarps Bounty. Vi mötte ca 10 bilar i varierande hastigheter och allt gick som smort. Här hetsar vi inte upp oss i onödan
.