Godmorgon 28/9
Dags för en morgontråd väl?
regn o höstrusk ute, måste sätta fart o jobba lite igen, det blev ju ett avbrott med allt förra veckan..
Å så måste jag ju ringa djursjukhuset o höra hur Linus mår, de börjar väl snart trötta på mitt ringande
…
Rida då? jag borde väl, få se om vädret bättrar sig till kvällen…
Ha en bra dag alla!

Det blev visst två morgontrådar idag, jag fortsätter på den första.
Tja, idag? jobba lite sedan ut till stallet.
Igår hade vi det spännande värre. Vi promenerade i ridhuset och det var hela 3 andra hästar där. Helgonet tyckte det var mycket spännande, och blev lite smått förvirrad när de försvann ut genom dörren. Men den snygga ponnyn i speglen fanns ju kvar
.
Stackare, det är inte lätt att vara liten.

God förmiddag alla!
Här skiner solen och det är riktigt härligt. Vi får se hur länge det håller i sig. Jag känner mig på allmänt gott humör efter en trevlig helg med kompisarna från Skottland. Vi sprang Lidingöloppet på lördagen och traskade runt i Sigtuna på söndagen. Sämre kan man ha det. 
Nu bör man väl dock försöka få något gjort på jobbet istället.

Go kväll!
Precis inkommen från stallet, fixat klart det sista inför installningen som sker nu i natt. Innan det har jag varit och jobbat, sen en sväng in på ica maxi och handlat och därefter varit på linskoll.
Lösgalopperat Lilleman har jag också gjort. Så till helgen funderar jag på att löshoppa igen. Vi får se hur väder och vind är då.
~Jag tror på ödet~

God kväll, eller snarare god natt!
Började dagen med att bilen krånglade, var halvvägs till jobbet när den började hosta och hacka och gå riktigt orent. Fick motorstopp två gånger, men som tur var startade den igen, hade inte varit kul att bli stående mitt i gatan =S Fick köra på ettan sista biten, för det gick inte växla upp utan att den hotade med att dö helt =S Lyckades iaf ta mig till pappas kontor och ställa mig på hans parkering där (han har två rutor som tur är!) för jag ville inte ställa mig på stan, ifall den inte startade igen sen =S Pappa fick titta på den, men han kunde inte förrän ca 3 timmar senare, och då gick bilen som den skulle igen? Vi körde stan runt och inte minsta hack eller konstighet. Jättemysko!
Åkte iaf till stallet senare och då gick bilen som en klocka, bättre än vanligt =S Är det vädret?
Blåser här fortfarande, har blåst en vecka nu =S Börjar bli kallt också =(