God Morgon 29/9
Räknas väl som morgon fortfarande trots att man jobbat några timmar?
Hemma och mellanlandar med lite lunch och fordonsbyt (från cykel till bil) för att strax fara vidare till nästa jobb.
Riiktigt kallt idag, is på bilrutorna och en temperatur på 0:an när jag gick upp, blev överdragsbyxor över kortbyxorna idag =P Mössa o vantar också såklart..

God eftermiddag!
Kallt även här, men soligt och härligt hela förmiddagen. Nu börjar det dock mulna på lite.
Ha det!
Varit ute på vacker solig allé - Fituna på södertörn - men ack så kallt när vi kom ur bilen. typ stormvarning! Satt igång folk som ska beskära träden där.
Nu hemma o efterjobba i computern 
God eftermiddag!
Här har det mockats upp och ner i flera dagar! Imorgon bitti, närmare bestämt 06:50 så far jag till sthlm ett par dagar! Jörgen säger att jag har "semester" och att boxarna kommer vara "fulla med bajs" när jag kommer tillbaka :)
Den som har kommenterat mitt blogginlägg ang treårstest, kan läsa det igen, alternativt läsa det jag skrivit efter, eller inte antaga att man är en bad loser bara för att ens egen häst inte vinner, jag om någon är bäst på att komma sist!

Go kväll!
Helt slut efter dagen, nu har jag blivit lite förkyld istället för halsflussen så man blir trött efter jobbet. Här var svinkallt imorse så det kändes skönt att vi tog in hästarna igårkväll. Tog en stund att skrapa rutan imorse. Längtar redan till nästa sommar!
~Jag tror på ödet~