godmorgon 30/9
sitter här vid datorn, då jag väntar på ett tel samtal. mina tankar går till anna och hennes lille hingst linus. tänk så fort alla våra förhoppningar och gläjde snabbt kan vända till oro, hästar är ju så känsliga, flyktiga och tunga.
vi har ett totalt underbart väder i tungelsta, ett konstaterande bara. men vilken kyla, mina hästar tycker nog att boxen med massor av torv och lite hö, för det tar ju tid att bli riktigt fin i kroppen igen, eller som min man uttryckte det,man blir ju ingen usain bolt på nån vecka.
förstår att vädret inte är av nån betydelse anna, utan du vill nog bara få klarhet hur din lille häst kommer att klara det hela, connemaracram från annki med maror.

Loggade just in för att göra en morgontråd, men så han yuppie före.
Ännu en strålande vacker höstdag här i Uppsala. Underbart vackert, men kallt. Premiär för vantar på lilla promenaden till jobbet. Har hunnit ut och springa en liten runda och det kändes bra efter lördagens lopp. Lätt i benen och sugen på att springa. Ska nu försöka samla mig och köra igång med jobbet.
Tankar och kramar till Anna och Linus även från mig. Jag håller tummarna för att du kan komma med goda nyheter under dagen.
ja här hålls tummar och tår för fulla muggar. Måtte nu connemaragnistan slå till hos lille Linus.
Här blir det lite hemmajobb samt cykelärenden då en son snodde bilen till sitt jobb halva dan..han fick det snällt nog hehe
den spanske pålle jag brukar rida har börjat få spel i huvet o ställde sig på bakbenen ute me en annan ryttare o höll på att slå över. Fy! sånt gör inte connemaror!

Tack alla för omtänksamma ord, det betyder mycket!
Jo, vi har sol o fint här nere också, men det var faktiskt frost i morse när pållarna gick ut, måste försöka rida Cheesen idag, han undrar nog snart varför han står bortglömd i hagen dag efter dag…

Goddag, även här hålls en tumme för Linus (bara en, har hört att det är otur med två!)
Hunnit med lite jobb och nu ska jag till hästen. Tänkte rida lite längre idag, har varit en massa småhattande pga tidsbrist ett tag nu, trist tycker både jag och hästen (som visar missnöje genom att inte vilja gå hem!)

Go' midda'! Vad härligt med strålande sol! Det får man inte nog av.
Halsontet från igår har lagt sig, så nu väntar jag bara på snorfasen av förkylningen.
*Håller tummen för Linus* .. och alla ndra krassliga pållar