Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 556 ggr
liljegren
0

God morgon 091005

Hoppas ni alla har lika fint väder som jag, om än några grader varmare..

Idag är en bra dag. Efter 4 veckors praktik med korta hemvisiter ska jag åka hem nu, och denna gång längre än 2 dagar ;)

Hoppas ni andra får en lika bra dag!

ambo
0

Vackert här med men lite kyligt. Mina jobb tornar upp sig till en alptopp just nu..

Då är det skönt sticka ut till ponny och gulla lite, lägga på utetäcket mm. Jösses va lurvig han är, kunde nog gått utan täcke inser jag..

Calvaro
0

Är idag en glad och stolt matte som är nöjd med gårdagen. Jag var med min tvååring på ungponnyutställning. Premiär för oss båda i dessa sammanhang. Hon skötte sig jättebra med tanke på den minimala förberedelsen och det stormiga vädret.

98778 blev raden och det känns som det finns mer att ge i skritten.

Idag ska vi bara ta det lungt och smälta detta :-)

RC70
0

God lunch!

Är tillbaka i verkligheten i Öllöv. Har varit med Monia på Huntley och ultraljudat henne, hon var fortfarande dräktig med Juno :) Jättekul! Monarch skötte sig perfekt. Däremot börjar vi ana bockhov i fram på honom. Hoven växer inte framåt, bara nedåt.. pust.. Alltid är det något!

Akerberg
0

God eftermiddag!

Jobbat och hästat och duschat, strax dags att åka till skolan, föreläsning står på schemat idag, actionfoto

walsan
0

Sol och fint när man jobbar, men inte går när man var ledig…Rynkar på näsan

Hoppas att det i alla fall håller i sig ett tag.

Hade kvällsfodring i kväll och morgonfodring i morgon bitti. Annars gräver jag som vanligt gödsel. Tror att jag ska lägga ut om att folk kan hämta för sina trädgårdar. Gödseln är verkligen kononfin!