Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etiketttävling-utställning-och-evenemang
Läst 1206 ggr
monsterpony
0

Grattis Kenzo II

Eftersom Erinmore Golden Marble och Hagens Darcy båda fått var sin tråd så tyckte jag att Kenzo II ska ha en också.

Grattis till segern i hoppning för 4-åriga ponnyer! Glad

Och grattis till Gräns Tabasco som kom femma i dressyr för femåringar kat D och Starrhult Bossanova som kom trea i dressyren för sexåringar kat D.

Och Jamilia som vann hoppningen för femåriga kat C-ponnyer har Grytåsa Kallemero som morfar så hon förtjänar väl också ett "connemaragrattis".

Kul med alla fina connemararesultat! Glad

Kjerulfia1
0

Visst är det fantastiskt kul!

Grattis också  till alla som varit med och sett till att dessa fantastiska ponnies kommit dit de gjort!

RC70
0

Äntligen är Connemaran före Ridponnyerna igen :D

colleen
0

Ännu mer grattis =)

Vad många roliga trådar det blev nu när Ungponnychampionaten var. Synd att jag blev så sjuk i veckan att jag inte kunde åka.

~Jag tror på ödet~

RC61
0

Det är verkligen jättekul att det gick så bra för så många Connemaror under ungponnyhelgen.

Alla de Connemaraponnyer som jag såg under lördagen och söndagen skötte sig perfekt, de var pigg och glada men snälla och lätthanterliga och de gjorde mycket fin PR för vår ras. De flesta av dem var också väldigt välskötta, blanka och fina, välmusklade och i mycket god kondition. Sådant är roligt att se! Det fanns också flera Connemarahingstar på plats och de gav alla ett mycket sympatiskt och trevligt intryck.

Jag tyckte också att det var väldigt trevligt att se så mycket bra reklam-material för vår ras på plats. På olika ställen fanns utplacerat "roll-ups" med väldigt fina bilder av Connemaror samt broschyrer om rasen.

monsterpony
0

#4 Kul att höra.

Är det någon som har kort på Kenzo II förresten? Eller andra foton från helgen?

Nellan
0

# 5 Du kan hitta bilder på Kenzo II från helgen i mitt album för "Pottebarn" på pixbox: Mina pixboxalbum Sen har vi massor av bilder från ungponnychampionatet på new forest sidan här, fast det är ju bara new forestar förstås Cool

Hälsningar Eva, medarbetare på New Forestponny ifokus

monsterpony
0

#6 Tack. Kul att se hur han ser ut. Glad

ambo
0

Grattis även Bjennesbys  som nådde fina resultat! (Lite fel tråd men ändå)

Malin-WW
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack!

Visst är han fin våran Kenzo II. Han skötte sig super och är helt underbar att rida.

Malin-WW
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hittade en bild från finalen i kameran men endast uppställd, mamma var väl för nervös för att fota när jag red.

ambo
0

# Åh va fin han är!

monsterpony
0

#9 Han ser väldigt trevlig ut. Tack så hemskt mycket för bilderna.