Connemaraponny iFokus

Connemaraponny

Etikett: god-morgon
Läst 710 ggr
ambo
0

Godmorgon 2009-10-08

Godmorgon från ett kyligt Bromma..

Stressigt värre me alléerna, det gäller att sätta sprätt på årets budget nämligen, innan året är slut. Vilket medför stress. Bu.

Lika bra sätta fart på allt!

Klappa på era connemaror!

[Heikne]
0

Godmorgon, fin höstdag. Har lite städning att göra idag. Både i stallet och hemma. Plocka fram lite täcken osv.

Börjar bli riktigt kallt på nätterna nu.

Ha en bra dag

klinikbesök idag. Önska oss lycka till!

Kjerulfia1
0

Idag ska det göras budget för nästa år. Eftersom vi är mitt inne i en omorganisation så är det mesta snurrigt för tillfället. Omorganisationen är välbehövlig, och det ska bli jättespännande att se vad som kommer ut ur detta snurr. Glad

I eftermiddag kommer hovslagaren och jag har kvällsfodring. Inte den mest välplanerade dagen kanske Cool. Vilken tur att maken är upptagen med annat i kväll.

yuppie
0

yuppie, aran och opal vill så att snyggingen blir bättre, kran från annki också

monsterpony
0

God morgon från ett soligt Sverige!

Sitter på tåget på väg ner till Lund och njuter av fint väder och vackra höstfärger. Tyvärr är vi en halvtimme försenade, så det kanske blir lite stressigt med att ordna lunch när jag kommer fram, men men…

#1 Lycka till Heikne. Jag håller tummarna.

Akerberg
0

Goddag

Ska ut och tvätta rutorna på min bil, sen ska de behandlas med medel mot frost, hoppas verkligen det fungerar!

Fint väder ute, trots att det är utlovat regn igentligen, men det har inte solen läst som tur är !

[Heikne]
0

#4 tack!

behandlas mot frost? det låter som en dröm. hur gör man det?

[AlphLauren]
0

Goddag! Har varit ute sen 7 i morse, först släppt ut hästarna och sedan gjort klart stallet, efter det kom dom andra och så har vi hjälpts åt att slå ner stolp och gjort vinterhage klar idag!

Kom hem för en stund sen och har nu duschat och ätit.. Om nån timme blir det åka in till Östersund med klassen och gå på föreläsning ikväll :)

Har även ringt och fixat så hästshopen där inne har öppet en timme enkom för oss innan föreläsningarna börjar ;)

Lycka till med Bonnie, Cicci!

Akerberg
0

#6 får hoppas det funkar bara =P En gul mojäng som heter Rain Off finns att köpa på Biltema.  Har gjort precis enligt instruktionerna, men jag tycker rutorna blev kletiga och randiga o eländiga =S Frågan är om man ser något när solen ligger på!  Men som sagt, enligt förpackningen är det gjort…

Känns skillnad´på rutorna iaf, de som är behandlade är "hala", dem jag lämnade för jämförelsens skull är "kletiga" och sträva att dra ett finger över (smutsig bil…?)

walsan
0

Hoppas nu att det gått väl för Heikne och att det finns någon ljusning efter klinikbesöket.

Det var ju däremot mycket ledsamt och höra om Linus!